Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
yttrat sig har dem gjort angående min omprövning där dem invänder men de kanske blir samma sak?
Det tror jag inte det är.. så länge det är din omprövning som hanteras tror jag inte planen kan ändras

Det tror jag inte det är.. så länge det är din omprövning som hanteras tror jag inte planen kan ändras
när ja prata med handläggare sa hon att de som kan hända är att jag antingen får betala in i en klumpsumma den summan då, eller om man inte har pengarna att man lägger ut de på månader, tex om jag betalar 10.000 i månaden och har 30.000 för mycket så betalar jag ytterligare 3 månader, är detta något som kan hända eller är det ”fel”

när ja prata med handläggare sa hon att de som kan hända är att jag antingen får betala in i en klumpsumma den summan då, eller om man inte har pengarna att man lägger ut de på månader, tex om jag betalar 10.000 i månaden och har 30.000 för mycket så betalar jag ytterligare 3 månader, är detta något som kan hända eller är det ”fel”
Vilken knepig situation. Så vid ev omprövning vid ökad inkomst ska mao överskottet sparas till beslut är fattat?

Vilken knepig situation. Så vid ev omprövning vid ökad inkomst ska mao överskottet sparas till beslut är fattat?
ingen aning ja hade naturligtvis inte hela summan då jag redovisat va jag gjort men en del kvar och fick till mig att man kan skicka in den summan och sen kanske förlänga med 1-2 månader för att kompensera, detta ifall beslutet blir så dvs

Alltså. Om handläggaren sagt det så kan det nog hända ja. Annars skulle inte handläggaren säga så.

ingen aning ja hade naturligtvis inte hela summan då jag redovisat va jag gjort men en del kvar och fick till mig att man kan skicka in den summan och sen kanske förlänga med 1-2 månader för att kompensera, detta ifall beslutet blir så dvs

Det låter vanskligt. Det är ju inget som säger att du kommer ha inkomst hela saneringstiden

Fick hem ett förslag idag, nu när jag godkänner det vad händer då? Förstår att det skickas ut till borgenärerna såklart och att de ska ha chans att yttra sig men hur är tidsperspektivet där? Hur lång tid har de på sig? Sedan antar jag att processen kan ta tid om någon motsätter sig? Men om det går vidare så blir det beslut och då har de tre veckor att i princip motsätta sig igen då?
Ingen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp