Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tar kfm ett kontoutdrag även vid egen begäran om att betala mer?

Jag ansökte 10/7 och hade telefonsamtalet precis nu. Kändes inte alls bra. Handläggaren sa att i mitt fall tittar de speciellt på när sista lånet var taget och om det gått tillräcklig tid emellan. Mitt sista lån var taget vår 2020. Handläggaren sa att besked kommer i veckan att hen ska bolla med sina kollegor.

Jag fick äntligen första samtalet idag. Ska komplettera med vilka skulder som har betalats för pengarna efter husförsäljningen, samt så sa hon att om jag får inledande, så kommer de skicka ut en värderingsman för att värdera stugan, vilket är helt välkommet! Vet att det inte finns en gnutta mervärde i den här stugan… Hon funderade över bilen igen…
När jag fick löneutmätning konstatera de att det inte finns nåt att hämta i vare sig stuga eller bil! Gör de alltid en till koll?

Jag ansökte 10/7 och hade telefonsamtalet precis nu. Kändes inte alls bra. Handläggaren sa att i mitt fall tittar de speciellt på när sista lånet var taget och om det gått tillräcklig tid emellan. Mitt sista lån var taget vår 2020. Handläggaren sa att besked kommer i veckan att hen ska bolla med sina kollegor.
Jag hade några nyare skulder än det och jag fick inledande och är såpass långt nu att betalplan är godkänd av mig o väntar nu på beslut så ta det lugnt, det är ju bara en av alla aspekter dom tittar på

Jag hade några nyare skulder än det och jag fick inledande och är såpass långt nu att betalplan är godkänd av mig o väntar nu på beslut så ta det lugnt, det är ju bara en av alla aspekter dom tittar på

Aha okej okej. Ja hen sa att det är det som de ska titta på främst i mitt fall. Ahh hoppas på det bästa. Hen sa att beslut om inledande kommer i veckan. Är så nervös nu.

Jag fick äntligen första samtalet idag. Ska komplettera med vilka skulder som har betalats för pengarna efter husförsäljningen, samt så sa hon att om jag får inledande, så kommer de skicka ut en värderingsman för att värdera stugan, vilket är helt välkommet! Vet att det inte finns en gnutta mervärde i den här stugan… Hon funderade över bilen igen…
När jag fick löneutmätning konstatera de att det inte finns nåt att hämta i vare sig stuga eller bil! Gör de alltid en till koll?
Det är nog väldigt individuellt. Du har egendom så det är inte konstigt. Löneutmätning och skuldsanering är två olika saker och de samarbetar inte har jag för mig. De gjorde inte det på mig då jag två månader efter inledande fick brev om löneutmätning de hade inte en aning om att jag hade inledande skuldsanering.

Hur tittar dom när senaste lånet är taget? Som jag har tagit ett lån i våras för att försökt rädd upp situationen men de blev bevisligen inte bättre.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp