Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det är mitt i natten men som vanligt är sömnen dålig och jag vaknar med ett ryck. Roar mig med att kolla i POIT och inser att det finns ett hopp om en framtid.
Jag har fått inledande skuldsanering.
Grattis! :)

Jag är såklart livrädd för ett avslag nu.
Har många ” nya” lån men de är samlingslån och snabblånen är omlånade ett antal ggr.

Har många ” nya” lån men de är samlingslån och snabblånen är omlånade ett antal ggr.

Jo jag är i samma sits som du. Min handläggare förstod det var ett desperat sista försök att rädda ekonomin och hon sa inget negativt om det utan babblade om tydlig brytpunkt. Sen får jag se det bedöms i slutändan.

Jo jag är i samma sits som du. Min handläggare förstod det var ett desperat sista försök att rädda ekonomin och hon sa inget negativt om det utan babblade om tydlig brytpunkt. Sen får jag se det bedöms i slutändan.
När var sista lånet ?

Söndag och jag sitter och övertänker. Säg att man får igenom skuldsanering. Om man ex skadar sig på jobbet och får ersättning för det, är det troligast att hela beloppet åker in i betalplanen? Vet så klart att man måste meddela alla förändringar om ekonomin, men tänkte om någon vet hur det fungerar med engångsbelopp?

De ser nog främst till helheten. Även jag hade färska lån innan jag sökte. Det sista är ett år gammalt här nu i december.

Söndag och jag sitter och övertänker. Säg att man får igenom skuldsanering. Om man ex skadar sig på jobbet och får ersättning för det, är det troligast att hela beloppet åker in i betalplanen? Vet så klart att man måste meddela alla förändringar om ekonomin, men tänkte om någon vet hur det fungerar med engångsbelopp?
Jag tror att du ska delge skusan att du fått en större summa pengar. Får borgenärerna reda på det så kan de begära att skusan upphävs eller att den förlängs med två år.

De ser nog främst till helheten. Även jag hade färska lån innan jag sökte. Det sista är ett år gammalt här nu i december.
Mitt sista lån var en månad innan ansökan och jag hade flera andra under våren. De är dock alla omlånade x flera.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp