Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja OM det blir fullbetalt. Löper det på 10 år så fortsätter det betalas som vanligt även efter saneringens slut.
Herregud ..blir man aldrig fri från de tills hela beloppet har kommit in? .. med andra ord jag kommer ställa till det ekonomiskt för honom oavsett. Under tiden skuldsanering pågår...om vi förutsätter att jag skulle få det (vilket är osäkert) blir han ändå tvungen att betala 3800 varje månad :( om jag nu hänger med riktig här. Fan att man är så trög i hjärnan just nu

Om han får betala på lånet under tiden så betalas väl den del som hon betalar i skuldsaneringen till honom om lånet slutbetalas. Var blir de pengarna annars av ?
De återbetalas till henne vad jag vet. Han har ju ingen fordran som ingår i skuldsaneringen för henne så han ska inget ha

Herregud ..blir man aldrig fri från de tills hela beloppet har kommit in? .. med andra ord jag kommer ställa till det ekonomiskt för honom oavsett. Under tiden skuldsanering pågår...om vi förutsätter att jag skulle få det (vilket är osäkert) blir han ändå tvungen att betala 3800 varje månad :( om jag nu hänger med riktig här. Fan att man är så trög i hjärnan just nu
Nej don krävde ju den säkerheten för att ge lånet och han skrev på att han gärna betalar om du misslyckas.

De återbetalas till henne vad jag vet. Han har ju ingen fordran som ingår i skuldsaneringen för henne så han ska inget ha
Om det återbetalas till mig tar farbror kronan dessa pengar igen för att lösa skulder med. Så det blir minus plus noll

Om det återbetalas till mig tar farbror kronan dessa pengar igen för att lösa skulder med. Så det blir minus plus noll

Det kan hända, men då har du skaffat nya skulder under pågående skuldsanering.

Så är det ju, har man skrivit på ett lån ihop med nån annan ska det lånet betalas till fullo. Så ja han kommer få betala 3800 tills lånet är betalt.

Blir det problem med skuldsanering om man bestämmer sig för att börja utbilda sig ? tänker som i mitt fall då mitt sista år är tydligen betalfritt då ja betalat i 4år. Tacksam för alla svar

Blir det problem med skuldsanering om man bestämmer sig för att börja utbilda sig ? tänker som i mitt fall då mitt sista år är tydligen betalfritt då ja betalat i 4år. Tacksam för alla svar

"Tydligen är" jag hoppas dom motiverat de särskilda skälen för att förkorta betalplanen mer än så i

Liten risk att det kan påverka.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp