- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 794
- Poäng
- 1 277
Ja så är det juTa ett nytt lån oavsett till vad kommer vara förödande för få det beviljat
Ja så är det juTa ett nytt lån oavsett till vad kommer vara förödande för få det beviljat
ja är inte det bra? Att betala tillbaka det jag kan. Jag betalade senast igår tillbaka en hel skuld till en borgenär på 29.000 kr det kan ju omöjligt vara till nackdel för mig. Och dom pengarna kom ifrån sparad skatteåterbäring
Betalda med ett nytt lån?Jag betalade av 2 småkrediter på ca 10k innan jag fick inledande. Fick det tipset av skuldrådgivaren min, för att försöka minska antal borgenärer, sa detta även detta till min handläggare när hon ringde första gången, hon tyckte det var bra.
Har också ca 300k skulder till sambo, hon kommer få ca 80k från saneringen
Har aldrig varit hos fogden tidigare
Betalda med ett nytt lån?
Ja det är ju skillnadNej dom betalades med sista pengar man ägde helt å hållet efter lön
Låna upp på huset så du kan betala av några lån och få en dräglig månadskostnad?
Varför inte betala dyra lån och sen ge sambon lite av det du minskat din månadskostnad med? Känns som du behöver tänka om och se andra möjligheter än bara betala din sambo.lånar jag upp det jag kan på huset så kommer det medföra att jag ger dom pengarna till min sambo som jag är skyldig 300.000
jag sitter fortfarande med 1.4milj i blancolån plus att bostadskostnaden kommer öka.
Varför inte betala dyra lån och sen ge sambon lite av det du minskat din månadskostnad med? Känns som du behöver tänka om och se andra möjligheter än bara betala din sambo.