Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsaneringsbeslut

Okej men då var inte alla nöjda, då blir det till jurist. Då känns det som det mesta är rätt ändå
Absolut, jag lämnade yttrande på ett underlag som juristen tog in men inte den ordinarie handläggaren.
Får se hur långt tid de tar innan jag får något besked.

Absolut, jag lämnade yttrande på ett underlag som juristen tog in men inte den ordinarie handläggaren.
Kommer det invändningar så går det till jurist för beslut, om du yttrar dig saknar i den delen betydelse

Allt detta startade för du skrev att ingen hade invänt.. men vi kan nog konstatera att så var fallet ändå va ;)

Nu ringde handläggaren, skv hade invändning angående mina inkomster. Jag är föräldraledig och har tagit 7 dagar i veckan till inledande, sen efter 5 dagar i veckan som handläggare sa mig (hon räknade i snitt min inkomst om man tar 5 dagar i veckan). Samt att jag gick AFA försäkring till juni som höjer årsinkomst i snitt. Det hade hon svarat nu till de. Frågade henne hur går det annars men min ansökan, fick svaret att det går bra. Usch, vet ej om man måste vara orolig nu. Ska det dröja nu ännu längre med beslut osv…

Och jag hade semesterersättning under året som höjer också inkomsten i snitt…

Har du skuld till Skatteverket som ska omfattas utav saneringen?

Som jag fattar invände de pga enligt de har jag högre årainkoms än den som min handläggare räknade i beslutet. Den inkomst kommer jag ha nu i framtiden men min inkoms var högre i början av året men enligt henne spelar det ingen roll.

Men ändå känner mig lite dåligt då jag vet inte om det kan leda till avslag

Nej, det har jag inte.
Fast har du ingen skuld till skv så kan de inte ha invänt mot din sanering. Finns ingen anledning för dom att göra det då de inte ska ha några pengar från din sanering. Däremot har säkert din handl kollat av inkomsten mot det som registrerats hos skv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp