Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsaneringsbeslut

Fast har du ingen skuld till skv så kan de inte ha invänt mot din sanering. Finns ingen anledning för dom att göra det då de inte ska ha några pengar från din sanering. Däremot har säkert din handl kollat av inkomsten mot det som registrerats hos skv.
Kanske missfattat, var nån annan som
Invänt efter de kontrollerade min inkomst hos skv. Iallafall betyder det längre väntetid troligtvis.

Kanske missfattat, var nån annan som
Invänt efter de kontrollerade min inkomst hos skv. Iallafall betyder det längre väntetid troligtvis.
Ja så måste det vara. Någon borgenär har förmodligen tagit en kreditupplysning o ansett att inkomsten inte stämmer från den ni uppgett i ansökan mot den som finns hos skv.
Var själv med om det typ 2 månader efter jag hade fått mitt beslut om sanering. Ett bolag överklagade då de ansåg att jag tjänar mkt mer pga att de närmast föreg årens inkomst var mkt högre än det jag o den handl jag hade kom överens om att skriva.
Blev uppringd av en ny handläggare där jag förklarade varför det var så o det blev avslag på deras överklagan.

Edit: Inte en överklagan utan en omprövning gjord av borgenär. Mitt beslut hade vunnit laga kraft.

Senast ändrad:
Kan de överklaga 2 månader efter beslut?
Ja det var väl eg en omprövning av mitt beslut, inte överklagan som de lämnade in. Har korrigerat det så det inte blir fel. I första hand ville bolaget att beslutet skulle upphävas el att jag skulle betala mer.

Tänkte att jag får bealut nu, men känns att det dröjer nu. Vet ej vad händer nu, efter handlaggare svarade på deras invändning?

Tänkte att jag får bealut nu, men känns att det dröjer nu. Vet ej vad händer nu, efter handlaggare svarade på deras invändning?
Lämnas nog över till jurist nu då så får dem kolla över det så det flyttar om fram beslutet en hel del tyvärr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp