Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering

Jag fattar.
Har nyss fått löneutmätning.
Min värsta dröm är att dem stegar in här när jag har folk osv här.
Väldigt få vet om min ekonomiska situation. Utöver närmsta familjen är det enbart min arbetsgivare.

Mår så pass illla att jag funderar på att bara ställa in alla kommande händelser där någon är hembjuden.
Har inget av värde iheller, men det är hela idéen om att dem skulle komma hit och stampa runt.
Åh lider med dig och beklagar verkligen! Fruktansvärd känsla att känna sig konstant ”jagad”.
Kommer väl själv sitta där också relativt snart! Och som hos dig är det inte många fler än familjen som vet.. Önskar man vågade vara mer öppen men man känner sån skam :(

Jag fattar.
Har nyss fått löneutmätning.
Min värsta dröm är att dem stegar in här när jag har folk osv här.
Väldigt få vet om min ekonomiska situation. Utöver närmsta familjen är det enbart min arbetsgivare.

Mår så pass illla att jag funderar på att bara ställa in alla kommande händelser där någon är hembjuden.
Har inget av värde iheller, men det är hela idéen om att dem skulle komma hit och stampa runt.
Har du inget av värde som en dyrare bil eller en fastighet så är risken väldigt liten att KFM kommer och hälsar på skulle jag nog säga.. jag gissar att du fått på Kivra att de gjort en tillgångsutredning eller? Min gjordes samtidigt som jag fick papper om löneutmätning.

Har du inget av värde som en dyrare bil eller en fastighet så är risken väldigt liten att KFM kommer och hälsar på skulle jag nog säga.. jag gissar att du fått på Kivra att de gjort en tillgångsutredning eller? Min gjordes samtidigt som jag fick papper om löneutmätning.
Kan inte se något om tillgångsutredning i min kivra.
Men jag äger ingen bil, äger en bostadsrätt med undervärde dock...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp