Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, sen betalning

Ja jag tänker göra allt i min makt att betala ikapp. Sen sa hon jag prata med på Kronofogden att om det skulle vara cirka 1 månadsbetalning kvar som släpar så kommer dom ju se att jag ändå gjort allt för försöka betala ikapp

Men det kan ju inte ha haft med att du inte har betalt för borgenärerna får bara utskick om det en gång per kvartal och utskick skedde nu i mars gällande de gäldenärer som inte har betalt…

Men det kan ju inte ha haft med att du inte har betalt för borgenärerna får bara utskick om det en gång per kvartal och utskick skedde nu i mars gällande de gäldenärer som inte har betalt…
Okej.Måste ringa och kolla igen. Vad kan det då vara?

Jag vet inte… har du haft för hög inkomst tidigare år? Hur länge har du haft din skuldsanering
Jag har haft skuldsanering sen dec 22. Jag tjänade 50 tusen extra men det gick direkt till skuldsanering.Sen har jag inte tjänat mer än det jag uppgav i ansökan om skuldsanering

Kanske ta lite tid för dom att skicka in omprövningen ? Kanske var från förra brevet dom fick om missad betalning ? Från december va ?

Jag har haft skuldsanering sen dec 22. Jag tjänade 50 tusen extra men det gick direkt till skuldsanering.Sen har jag inte tjänat mer än det jag uppgav i ansökan om skuldsanering
Hur kan du betalat dom 50k extra ? För man betalar ju bara enligt plan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp