Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, och man överklagar till tingsrätten, kommer då löneutmätningen igång

Andra gången nu som man fått inledande hoppas det går hela vägen denna gången. Annars vete fan vad man ska göra.

Dom tyckte jag kunnde betala av skulden inom.20 år. Så jag överklaga till tr men dom gick på kfm linje får hoppas på bättre resultat denna gång

Dom tyckte jag kunnde betala av skulden inom.20 år. Så jag överklaga till tr men dom gick på kfm linje får hoppas på bättre resultat denna gång

Fick Du inledande idag ?! Grattis :)
När skickade Du in Din ansökan...

Fick samtalet i måndags ca 3 minuter pratade vi. Men det positiva var att hon sms 2 timmar innan och sa att hon skulle kontakta mig under dagen och på vilket nummer

Fick samtalet i måndags ca 3 minuter pratade vi. Men det positiva var att hon sms 2 timmar innan och sa att hon skulle kontakta mig under dagen och på vilket nummer

Grattis än en gång. Samtalet varade BARA i 3 minuter...wow? Vill Du berätta lite om Dina förutsättningar?

640k skulder
12100kr utmätning varje månad
17 olika skulder
Senast tagna dec 16
Pga av flytt ä. Skämt bort dotter och separation

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp