Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering, och man överklagar till tingsrätten, kommer då löneutmätningen igång

Tack Måste ju hoppas annars skulle jag inte söka om. Men det tar väldigt mycket psykiskt att få avslag.

Tack Måste ju hoppas annars skulle jag inte söka om. Men det tar väldigt mycket psykiskt att få avslag.

Det förstår jag såååå innerligt, men som sagt, nu tror vi på "tredje gången gillt..."... Hang in there :)

Det enda konstiga jag tycker på pappret från kron är att det står att du ska börja betal i mars. Senast den sista vardagen i mars. Trodde att man börja betala direkt att det skulle stå februari. Men ska väl inte klaga

Det enda konstiga jag tycker på pappret från kron är att det står att du ska börja betal i mars. Senast den sista vardagen i mars. Trodde att man börja betala direkt att det skulle stå februari. Men ska väl inte klaga

Man börjar alltid betala nästkommande månad och då Du fick inledande i februari, så blir det Din första betalning till Skusan i mars. Detta innebär att Din löneutmätning per omgående avslutas och Du får behålla hela Din februari lön... grattis även till detta ! :)

Tackar. Då jag förra gången fick i juni och visste det var en betalningsfri månad så vart jag lite fundersam.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp