Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, fått förslag. När godkänt?

jag har meddelat dom att jag kan få bonus på mellan 0-10 000 kr var 4e månad , sant det är ju skatt på de på ca 36%
Intressant att se hur dom gör där. Dom kan ju inte kallt räkna med att du får varken 1,2 eller 3 bonusar under ett betalår.
Det blir ju fel om dom räknar in en enda bonuskrona eftersom du kan ju få 0 i bonus, likväl som du kan få 30 000 kr.
Det borde ju bli att du får ompröva engångsbelopp vid varje bonusutbetalning, men samtidigt är väl 10 000 för lite för att omprövas som engångssumma.

Skriv gärna här vad utfallet blir.

Intressant att se hur dom gör där. Dom kan ju inte kallt räkna med att du får varken 1,2 eller 3 bonusar under ett betalår.
Det blir ju fel om dom räknar in en enda bonuskrona eftersom du kan ju få 0 i bonus, likväl som du kan få 30 000 kr.
Det borde ju bli att du får ompröva engångsbelopp vid varje bonusutbetalning, men samtidigt är väl 10 000 för lite för att omprövas som engångssumma.

Skriv gärna här vad utfallet blir.
Är oxå intresserad av att veta hur de räknar där. Berätta gärna sen

sedan räknar jag på en skatteåterbäring på ca 70k , någon som har erfarenhet vad som händer med den ?

just nu vet jag inte vad jag kommer få i skatteåterbäring, men iom att jag betalade väldigt mycket Ränta på min lån förra året kan jag iskallt räkna med en hög återbetalning,

och väntar som sagt på ett sista beslut nu, har fått en batalplan , men väntar tills jag får godkännt och sedan när jag får veta exakt summa på återbäringen kontatar jag min handläggare så får hon säga vad jag ska göra,

när är det värt att göra omprövning ?
mina räntor på lägenheten har gått upp ca 3000 kr, min hyra 1000 kr , har fått en batalplan och väntar på beslut,

vad hadde ni gjort i en sådan sits ?

mina räntor på lägenheten har gått upp ca 3000 kr, min hyra 1000 kr , har fått en batalplan och väntar på beslut,

Du bör såklart kontakta Din handläggare och uppdatera dina kostnader om Din betalplan ännu inte är definitiv, för iså fall behöver Du ompröva den.

Om dina kostnader ökar med 500 el mer så kan du ompröva.

är det vanligt att man gör omprövning direkt när man får beviljat ?
tänker att det ändå snart var ett år sedan jag sökte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp