Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering - Få anstånd november månad till tandvård

Tack Terry. Räknade först med att folk skulle tycka jag är dum i huvudet som kommer med ett sånt tips. Men faktum är att i Mk kostar det typ 10€ att dra ut en tand ”1400 i Sverige”. Rotfylla en tand kostar typ 60€ så man sparar in på det ganska bra om man har behovet av det. Mvh
Tänder ska man nog se till att göra i Sverige. Du har ingen garanti på varken utfört arbete eller hållbarhet om det görs utomlands. En billig lösning för stunden, men inte i långa loppet.

Tänder ska man nog se till att göra i Sverige. Du har ingen garanti på varken utfört arbete eller hållbarhet om det görs utomlands. En billig lösning för stunden, men inte i långa loppet.

Garanti?
Det finns ingen garanti någonstans.

Vi hade ju för fan en kirurg här som använde patienter som försökskaniner och opererade in plaststrupar i deras halsar, närmare 10 personer dog till följd utav det.

Han var verksam på Karolinska, vad fick dessa personer för garanti och hållbarhet?

Jag har tiotals bekanta som gjort tänderna i såväl Polen som Montenegro, Kroatien och Makedonien. Samtliga riktigt nöjda.

Garanti?
Det finns ingen garanti någonstans.

Vi hade ju för fan en kirurg här som använde patienter som försökskaniner och opererade in plaststrupar i deras halsar, närmare 10 personer dog till följd utav det.

Han var verksam på Karolinska, vad fick dessa personer för garanti och hållbarhet?

Jag har tiotals bekanta som gjort tänderna i såväl Polen som Montenegro, Kroatien och Makedonien. Samtliga riktigt nöjda.
Din personliga erfarenhet betyder självfallet att alla bör följa ditt exempel och att det alltid kommer vara så för alla.

Det är ju precis så du uttalade dig? Du kan istället bemöta fakta. Vilken garanti har du i Sverige?

Det inkommer varje år närmare 10.000 (!!) ivo-anmälningar i Sverige. Där det föreligger påfallande hög risk alltså att sjukvården gjort fel, är det en garanti?

Det är ju precis så du uttalade dig? Du kan istället bemöta fakta. Vilken garanti har du i Sverige?

Det inkommer varje år närmare 10.000 (!!) ivo-anmälningar i Sverige. Där det föreligger påfallande hög risk alltså att sjukvården gjort fel, är det en garanti?
I min region finns en garanti på x antal år för tandvård.

sjukvård och tandvård är två olika saker. Tagga ner lite?

Att göra tänderna på balkan är som att göra dom i Sverige.Dom har lika modern utrustning och använder typ samma material. Tandläkarna i Sverige täljer guld:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp