Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering deluxe - Vägen till frihet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du får beslut efter tre ve om INGEN av dina borgenärer motsätter sej din sanering. De kan komma i sista stund o överklaga.
Hur vanligt är det att de kommer i sista stund..? Om två dagar har det gått tre veckor sedan jag fick sista beslutet och så vinner det laga kraft. Håller alla tummar jag har…

Hur vanligt är det att de kommer i sista stund..? Om två dagar har det gått tre veckor sedan jag fick sista beslutet och så vinner det laga kraft. Håller alla tummar jag har…
Ja det är nervös väntan innan allt är klart. Ingen aning dock hur vanligt det är att en överklagan kan komma i sista stund.

Hej!
Jag ringde handläggaren på KF och godkände förslaget på betalplanen.
Är det någon som vet om man brukar få en bekräftelse på att man godkänt förslaget på betalplanen ?

Denna veckan fick jag oxå godkännt min betalplan. Känndes bra nu innan jul!
Hoppas att det går bra ända tills slutet Och blir godkänt.
Detta ingår i mina dagliga tankar nu, har börjat se att framtiden kan bli ljusare endå.
Så önskar, önskar att det går igenom allting.

Har en fråga. Ponera att man får inledande skuldsanering - under tiden (kan ändå gå 6-7 månader...) vad händer om man under den tiden skulle bli arbetslös eller föräldrarledig? Jag tänker om man blir arbetslös då är det skuldsanering good bye antar jag för då har dom inga kommande inkomster att räkna på? Eller det lär väl åtminstone försvåra processen kraftigt...

Har en fråga. Ponera att man får inledande skuldsanering - under tiden (kan ändå gå 6-7 månader...) vad händer om man under den tiden skulle bli arbetslös eller föräldrarledig? Jag tänker om man blir arbetslös då är det skuldsanering good bye antar jag för då har dom inga kommande inkomster att räkna på? Eller det lär väl åtminstone försvåra processen kraftigt...
Betala enligt beslutet.

Denna veckan fick jag oxå godkännt min betalplan. Känndes bra nu innan jul!
Hoppas att det går bra ända tills slutet Och blir godkänt.
Detta ingår i mina dagliga tankar nu, har börjat se att framtiden kan bli ljusare endå.
Så önskar, önskar att det går igenom allting.
Grattis och lycka till !
Jag känner exakt som dig faktiskt, fick betalplan denna vecka också.
Några veckors nervöst väntande. jag vill också kunna se ljuset i tunneln

Ingen bekräftelse skickas ut.
Ingen bekräftelse skickas ut.
tack för svaren.
Jag ringde handläggaren och godkände betalplanen. om gående trots en veckas betänketid
Hur vet man att hen har noterat och skickat förslaget gällande betalplanen till borgenärerna då ?
Jag vill vara säkert och inte att det blir en miss och man går miste om skuldsaneringen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp