- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Så du överklagade inte ?Japp det har jag
Så du överklagade inte ?Japp det har jag
Jo! Fick avslag! Sen har jag frågar svärfar som hjälpt mig och kollat om de går göra något och hjälpt mig med en budget medSå du överklagade inte ?
Jag sökte 25 Augusti och fick samtal i måndags 17 OktoberUndrar oxå Det står att de arbetar med ärenden 27 aug denna veckan på KF sida. Jag är oxå spänd på samtal. Sökte mitten av september.
Så snabb handläggning.Jag sökte 25 Augusti och fick samtal i måndags 17 Oktober
Snabbt och så bra! Vet du hur det gick för dig? Håller tummarna på positivt beskedJag sökte 25 Augusti och fick samtal i måndags 17 Oktober
Det låter bra, hoppas att allt löser sig.Jo! Fick avslag! Sen har jag frågar svärfar som hjälpt mig och kollat om de går göra något och hjälpt mig med en budget med
Ja! Jag hoppas det med! Nu vet alla om min situation så det känns skönt! Jag hoppas jag kan få en chans till att få det rätt denna gången!Det låter bra, hoppas att allt löser sig.
Ja, alla är värda nya chanser.Ja! Jag hoppas det med! Nu vet alla om min situation så det känns skönt! Jag hoppas jag kan få en chans till att få det rätt denna gången!
Varför fick du avslag på överklagan?Jo! Fick avslag! Sen har jag frågar svärfar som hjälpt mig och kollat om de går göra något och hjälpt mig med en budget med
Kommer inte ihåg vad de stog exakt men att de gick på kronofogdens bedömningVarför fick du avslag på överklagan?