Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering deluxe - Vägen till frihet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag fick betalplan i samma brev som Km beslutade om inledande fram till mars -23 konstigt va olika de är .
Det är bara en tillfällig ! Ska komma en ny sen när alla inkommit med sina skulder

Oki men ser en del får vänta även på en tillfällig

När man blir beviljad inledande skuldsanering får man ett brev där det framgår vilken summa man skall betala/månad. Efter det kommer betalplanen. Det första brevet är bara så att man kan "komma igång" men inte en betalplan, den kommer efter x veckor.

Någon som vet om omställningsstudiestödet kan utmätas? Det är dock skattepliktig ser jag.

Då har det säkert en vecka till innan betalplanen kommer , kanske två till och med

Jag har ju ungefär 1.600 000kr i skulder. Om man skulle få ett jobb innan eller under inledande till beslut. Måste man anmäla det direkt till handläggaren eller ska man vänta tills sanering eventuellt är beslutad?

Tänkte om man eventuellt kunde spara undan pengar 1 månad men det kanske ger ett negativt beslut isåfall?

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp