Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, betalningsplan godkänd 3 år....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fan Lasseman, du gick verkligen lös här...
Nej nej, jag försökte bara täcka in de frågeställningar och påståenden som fanns att bemöta.
Skulle jag gå lös skulle det vara något helt annat :facejoy:

Så när dyker namnet upp i POIT för andra gången? Är det när alla godkänt?
Ja så uppfattar jag det :) enligt handläggaren hade dom 3 veckor på sig att svara nu . Hon trodde om ca 1 månad skulle en beslut kunna komma

Vidrig diskriminering i samhället. 3 års plan medan människor som kanske inte ens kan få barn ska få 5 år. Riktigt äckligt tycker jag.
Jag kan få barn, jag har barn men fick fem år. Jag ser det som en ynnest att ha fått skuldsanering överhuvudtaget och glädjer mig åt @johanc84 att han fick tre år.

Senast ändrad:
Denna kommentar och denna

Nä det är ju annat dom skulle kunna haka upp sig på men det lär väl märkas tänker jag.

Båda två är utan att någon varit " på" dig.

Jag kan få barn, jag har barn men fick fem år. Jag ser det som en ynnest att ha fått skuldsanering överhuvudtaget och glädjer mig åt @johanc84 att han fick tre år.
Du är underbar <3 :)

Härligt och när beslut kommer så kan de överklaga i 14 dagar ?
Stämmer helt riktigt ! Eller om det är 3 veckor till och med dom kan överklaga ! Men får man det beslutet så skulle det nästan kännas klart

Denna kommentar och denna

Nä det är ju annat dom skulle kunna haka upp sig på men det lär väl märkas tänker jag.

Båda två är utan att någon varit " på" dig

Alltså, det jag svarade på där var "
Kalle8888 sa:
Instämmer till 100%.
Om Lasseman skulle få bestämma skulle skuldsanering tas bort helt och hållet och alla som har skulder ska få leva med dom och existensminimum livet ut.

Han är oftast otrevlig och dryg bara."

Och då har han alltså INTE varit "på" mig?

Har man den måttstocken är det ganska fritt fram med diverse tillmälen då....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp