Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering. 3.5 år kvar..

Allt beror nog på handläggaren,kämpat sönder mig i 15 år,har 2 ungar 2 å 8 och fick 5 årig betalplan
Japp. Finns inga garantier. Får man kortare så får man ‍♂️

Allt beror nog på handläggaren,kämpat sönder mig i 15 år,har 2 ungar 2 å 8 och fick 5 årig betalplan
Samma här. 3 Barn 12-17 år, har varit skuldsatt i 15 år.. dvs hela barnens uppväxt. Fick 5årig betalplan( Första året precis avklarat)
Men man får vara tacksam att men ens fått möjligheten att sanera skulderna.

Nej, verkar väldigt ojämt.. därför jag frågade.
Är det någon som fått kortare betalplan än 5år som inte har barn och är i medelåldern, men med höga skulder?
Ja, fick 3 års betalplan, ensam, 55, vuxna barn, inledande Dec 2022, beslut frm Maj 2023, skrev personligt brev från psykiarti, skulderna var 2 år gamla 1.1 miljon, ska betala 9%, jag duckade aldrig kravbrev och var trevlig i tfn. Spelmissbruk.

Ja, fick 3 års betalplan, ensam, 55, vuxna barn, inledande Dec 2022, beslut frm Maj 2023, skrev personligt brev från psykiarti, skulderna var 2 år gamla 1.1 miljon, ska betala 9%, jag duckade aldrig kravbrev och var trevlig i tfn. Spelmissbruk.
Ah, grattis till dig, jag hoppas också på en 3 årig betalplan. Såklart!
Jag är 54, vuxna barn, sista lån taget 2022, inledande nu i juni, sökt sanering 2 ggr. Ej skrivit nåt personligt brev.
Hoppas på skuldsanering.
1,5 miljon i skulder, också spelmissbruk!
Löneutmätning i 3 år, 19500:-
Nu under inledande 21000:-

Ni som skrivit personligt brev, var har ni gjort det och varför? :)

Nej, verkar väldigt ojämt.. därför jag frågade.
Är det någon som fått kortare betalplan än 5år som inte har barn och är i medelåldern, men med höga skulder?
Storleken på skulderna har ingen påverkan på betalplanens längd.

som jag sa tidigare så är det ålder, sjukdom och barn som brukar spela in.

2 barn. Ett 16 år och ett 10. Fick 4 årig betalplan.

1 år och 5 månader kvar av betalningsplanen. Aldrig varit sen med någon betalning.

Dom säljer ju skulderna för 5-7% så får dom in 9% är det vinst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp