Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skulder på över miljonen

Kan vara så, men tror oxå att det beror på vilket kontor som handlägger ärendet. Vissa kontor verkar arbeta snabbare än andra...

Jag tänker speciellt då på @Ny2018 - vi släppte båda två våra skulder ungefär samtidigt. Vi hanterades av olika kontor hos KF, men hennes kom likväl aldrig ens till löneutmätning innan hon fick inledande skuldsanering (i slutet på november, början på december någon gång).
Precis så var det. Fick brev från kfm i slutet av januari om löneutmätning med start februari men då hade jag inledande och Kfm hade missat det. Började släppa mars-april och första skuld att betala i juli 2018.

Fick mitt första föreläggande i september tror jag det var och fortfarande bara skrivit på en påminnelse och den är skulden är på 4500 kr från Sergel ....sen kommit föreläggande men ingen påminnelse och över en månad sen :) så verkar väldigt olika :) själv är det nu 4 mån sen :)

Precis så var det. Fick brev från kfm i slutet av januari om löneutmätning med start februari men då hade jag inledande och Kfm hade missat det. Började släppa mars-april och första skuld att betala i juli 2018.
Alltså 6 mån från skuld att betala till löneutmättning för dig då ? Ganska lång tid ändå

Alltså 6 mån från skuld att betala till löneutmättning för dig då ? Ganska lång tid ändå
7 månader faktiskt då det hade startat i februari.
Ja det var lång tid och med tanke på att jag försökte få igång den genom att ringa x flera samt lämnade in inkomstuppgifter utan att ha fått brev om det.

Ja det var lång tid och med tanke på att jag försökte få igång den genom att ringa x flera samt lämnade in inkomstuppgifter utan att ha fått brev om det.
Har hört flera som sagt det tar tid , bara mig själv har det tagit 4 mån nu sen första föregående och då har jag bara skivit på en och den betalar jag den 23 dec

Vilket år var det du fick skuld betala ? 2018 ?

Fast ärligt så ville jag bara få igång utmätningen då jag kände att ovissheten var jobbigare än att få allt klart.
Kan förstå dig på ett sätt ...fadt just nu betalar jag in 15k per skuld istället...skulle det ta 5 mån till säger vi så hinner jag typ få bort väldigt väldigt mycket ! Kanske till och med skulle slippa utmätning faktiskt! Så för mig är det bara positivt :) släppte du mycket ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp