Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skulder på över miljonen

8:e mars fick jag första delgivningen.
Beslutat och klart för löneutmätning 24:e Maj om jag inte minns fel.

Ja, detta trots att jag drog ut på det så mycket jag kunde från min sida.
Själva handläggningen hos KF var väldigt effektiv kan man säga :)
Ok ok :) dom flesta jag hört har sagt runt 3-5 mån men alltid intressant att höra :) kan ju hoppas att eftersom inga beslut skickas ut just nu efter föreläggandet så kan dom ju inte gå vidare med utmätning eftersom beslut måste finnas :)

Ok ok :) dom flesta jag hört har sagt runt 3-5 mån men alltid intressant att höra :) kan ju hoppas att eftersom inga beslut skickas ut just nu efter föreläggandet så kan dom ju inte gå vidare med utmätning eftersom beslut måste finnas :)

Eftersom löneutmätning är helt meningslöst för mig så ville jag såklart dra ut på det så länge spm möjligt innan.

Eftersom löneutmätning är helt meningslöst för mig så ville jag såklart dra ut på det så länge spm möjligt innan.
Då förstår jag dig verkligen , det skulle faktiskt göra mig skuldfri ,. Men självklart vill man dra ut på det och betala av så mycket man kan innan känner jag eller spara pengar i madrassen :) som min första delgvining kom för typ 1 månad sen tog sedan 3 veckor för påminnelsen att komma !! Och nu har det gått 1 vecka , så ska ringa in idag och säga jag fått den idag ...sen betala på måndag så är hela skulden borta :)

Då förstår jag dig verkligen , det skulle faktiskt göra mig skuldfri ,. Men självklart vill man dra ut på det och betala av så mycket man kan innan känner jag eller spara pengar i madrassen :) som min första delgvining kom för typ 1 månad sen tog sedan 3 veckor för påminnelsen att komma !! Och nu har det gått 1 vecka , så ska ringa in idag och säga jag fått den idag ...sen betala på måndag så är hela skulden borta :)

Kastar du in extra pengar i en annan skuld föregående månad då? Eller vad är planen ?

Kastar du in extra pengar i en annan skuld föregående månad då? Eller vad är planen ?
Eftersom alla mina små skulden ligger hos inkasso nu förutom dom två stora lånen . Så betalar jag in mycket på 1 lån i taget .. ca 280k i små lån ..8 st tror jag det är idag. Som nu på måndag ska jag betala in 15k på 1 lån . För jag räkna med att få bort mellan 80-100k nu innan utmättning börjar så kanske ligger på ca 200k hos fogden sen ..sen varje månad kommer det minska med 10-20k varje månad för jobbar skift så väldigt ojämn lön :) vissa månader 27k efter skatt andra 35k ...

Jag fick min första delgivning i slutet på juni och löneutmätningen var klappad & klar i slutet på augusti... :(
Snabba ryck för dig med då :) jag vet inte om det tar längre tid nu , för tog 3 veckor för mig att bara få min påminnelse bara

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp