- Meddelanden
- 22 630
- Mottagna reaktioner
- 16 053
- Poäng
- 10 747
En fråga som slog mig idag, många av oss här på forumet lägger dagligen ner timmar på att fundera på vår ekonomi för att inte säga allt trixande och mixande som det för med sig.
Det är ju en påtaglig stress att dag in dag ut - år efter år leva med denna stressen.
Hur tror ni det påverkar oss? Kanske tänker framförallt på hjärtat och andra men (psykiska?) som det kan föra med sig att vara stressad över sin ekonomi konstant.
Vad tror experterna, bör man vara orolig för att ens hälsa tar stryk av allt påfrestande trasslande detta innebär?
Det är ju en påtaglig stress att dag in dag ut - år efter år leva med denna stressen.
Hur tror ni det påverkar oss? Kanske tänker framförallt på hjärtat och andra men (psykiska?) som det kan föra med sig att vara stressad över sin ekonomi konstant.
Vad tror experterna, bör man vara orolig för att ens hälsa tar stryk av allt påfrestande trasslande detta innebär?
men mina skulder, mitt missbruk o framför myglande har gett mig ångest så det skriker om det och för att inte tala om de otaliga panikångestattacker man fått utstå… och det är ju knappast bra för hälsan när man måste dricka alkohol eller äta antidepressiva för att må bra.