Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuld att betala

Härligt att se att SAMBLA ”jagar” mig både via brev och telefon...
Dom vill nog hjälpa mig att samla litta lån... :) Undrar just om dom kan hjälpa mig med ett samlingslån gällande mitt nuvarande skuldsaldo och det som är på inkommande hos KF ?!?! :D:p:D

Ps @Lasseman har ni nummer som börjar på 010-456........ ?! :oops::(

Härligt att se att SAMBLA ”jagar” mig både via brev och telefon...
Dom vill nog hjälpa mig att samla litta lån... :) Undrar just om dom kan hjälpa mig med ett samlingslån gällande mitt nuvarande skuldsaldo och det som är på inkommande hos KF ?!?! :D:p:D

Ps @Lasseman har ni nummer som börjar på 010-456........ ?! :oops::(
010 i alla fall. Man ringer ofta i början av utredningen.

När dom sökte min man och han inte kunde svara lämna dom alltid ett meddelande :)

När dom sökte min man och han inte kunde svara lämna dom alltid ett meddelande :)

Tack för infon Mjau :) Dom har inte pratat in något meddelande. Jag har ej heller haft möjlighet att returnera samtalet då min dotter är hemma och jag har ingenstans att gå undan och prata ostört OM de skulle visa sig vara KF. Ja vill på ingalunda villkor att dottern överhör ett sådant samtal... :(

Tack för infon Mjau :) Dom har inte pratat in något meddelande. Jag har ej heller haft möjlighet att returnera samtalet då min dotter är hemma och jag har ingenstans att gå undan och prata ostört OM de skulle visa sig vara KF. Ja vill på ingalunda villkor att dottern överhör ett sådant samtal... :(
Vet hon att du släppt dina skulder? Isf tycker jag hon skulle acceptera ditt val, och bli införstådd med att du kommer få leva på existensminimum. Hon är ju trots allt vuxen och borde ha förståelse :)

Vet hon att du släppt dina skulder? Isf tycker jag hon skulle acceptera ditt val, och bli införstådd med att du kommer få leva på existensminimum. Hon är ju trots allt vuxen och borde ha förståelse :)

Nä Mjau, hon vet inte helheten ännu! Har inte mäktat med att berätta... :(

Förståelse behöver hon väll inte ha, speciellt inte när ja de senaste åren har ”bankat in” i hennes huvud om vikten att ALDRIG ta skitlån, sen har ja gjort de själv :(
Vet Er dotter om Er situation? Om ja, hur har hon hanterat det?

Det är kanske ändå lugnast att ringa upp, dels för att få veta och för att undvika att de söker upp en på annat vis.
Du fixar detta< 3

Japp hon vet allt. Vi har varit öppna med allt sen det brakade. Hon har varit mycket förstående och velat hjälpa till så mycket hon kunnat. För relationens skull behöver man nog köra öppna kort. Ta tjuren vid hornen och säg att ni behöver ha ett samtal. Då har du gjort ditt val sen är det upp till henne och göra sitt.
Lycka till <3

Det är kanske ändå lugnast att ringa upp, dels för att få veta och för att undvika att de söker upp en på annat vis.
Du fixar detta< 3

Nu tror förvisso inte jag att dom skulle söka upp mig på annat vis bara pga ett missat samtal... ;) men visst har du en poäng likväl.
Dock är ett sådant samtal något man vill ta i lugn och ro, ej framför dottern ej helller vandrandes på gatan...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp