Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuld att betala, ringa KF

Undra hur det blir i mitt fall , enligt booli är min bostadsrätt värd över 1,1 miljon .

Den har legat ute på hemnet i 3 månader , men marknaden är stendö min stad , har bara fått ett fått bud på 800 lax som jag nekat.

Bostadslånet ligger på 720 lax plus mäklaren ska ha sitt .

Nu har mitt skuldberg på 2 miljoner kommit denna månad till kronofogden så återstår att se om min bostadsrätt blir utmätt
Vet inte men det finns också vinstskatt att betala,.De kan inte heller sälja hur som helst nämligen inte gå ner i priset bara så där, tror det heter "förstöring av värde "eller något sånt om jag nu inte har fel som vanligt.

Hej, när man får brev om att man har en skuld att betala så står det ju "För att vi ska kunna fatta rätt beslut, är det viktigt att du snarast kontaktar oss på telefon".
Har tyvärr aldrig ringt upp KF i samband med dessa brev då löneutmätning satte igång ganska snabbt efter min första skuld. Vad sägs i samband med dessa samtal? Skulle det bli någon skillnad för mig att ringa nu då jag redan har ett antal skulder som blivit fastställda och alla tillagda i löneutmätning?
Hej!

Hur gjorde du?
Jag har fått samma brev och funderar på om jag ska göra något eller inte..
Väntar löneutmätning och har ansökt om skuldsanering

Hej!

Hur gjorde du?
Nej behöver inte ringa, viktigt att fylla i uppgifter om löneutmätning när dem skickar det dock så att det blir rätt

Hej!

Hur gjorde du?
Hej, nej har aldrig ringt och skulderna har bara lagts till efterhand på min löneutmätning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp