Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skriva av sig

Jo han vill inte ha betalt nu, är min ångest angående skulden som trycker på mig. Men han har sagt att vi tar det i juni 2025❤ längtar tills det datumet så oerhört! Har så låg inkomst att jag ej betalar på skusan....:/
Vänd på tanken: om x år hjälper du ditt barn med ett lån. Pengar som du inte måste ha just då…. Men som tillfälligt hjälper hen mycket. Skulle du mår bra av att veta att hen har det tajt men du får dina pengar varje månad? Eller mår du bättre av veta att pengar kan komma om några år.

Du är förälder du vet. Andas och lita på din pappa.

Jodå mycket väl. Jadå...nä inte det...tyvärså är "mannen" ifråga en narcissistiskt manbaby, tjänar bra men pengarna går till annat, och jag bråkar inte om pengar när barn finns med i bilden, då försöker jag allt för att bibehålla en bra relation till andra parten och står isf för allt själv.
Förstår att relationen till barnet är vikigast. Men hur roddar du livet själv med 5 barn. Planerar du för ytterligare barn?

Underhåll till barn, antingen som underhållsSTÖD eller underhållsBIDRAG, är lagstadgat. Har den underhållsskyldige föräldern en hög inkomst kallas det underhållsbidrag och blir då en större summa än underhållsstödet. Underhållsstödet ska garantera en miniminivå för att täcka barnets kostnader medan underhållsbidraget ska se till att barnet får den ekonomiska standard som det hade haft om det bott tillsammans med den underhållsbidragsskyldige föräldern. Underhållsstödet ligger på kring 2000 kr/månad medan underhållsbidrag kan uppgå till mer än det dubbla där underhållsbidragets storlek bestäms främst av den underhållsskyldige förälderns inkomst och barnets behov där man även tar hänsyn till exempelvis en hobby för äldre barn d.v.s INTE bara barnets miniminivå i kostnader som vid underhållsstöd.
Har barnens far en hög inkomst finns goda möjligheter för dig att få underhållsbidrag som då är större belopp än underhållsstödet.

Förstår att relationen till barnet är vikigast. Men hur roddar du livet själv med 5 barn. Planerar du för ytterligare barn?
Det går bara man har rutiner och regler å alla hjälps åt hemma, nejnej jag är steriliserad efter 5e.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp