- Meddelanden
- 189
- Mottagna reaktioner
- 77
- Poäng
- 217
Ok då kollar jag med fk på måndagtackNej behövs inte. Sök och när du får beslut att du får betalt kan du höra av dig till dem
Ok då kollar jag med fk på måndagtackNej behövs inte. Sök och när du får beslut att du får betalt kan du höra av dig till dem
Vänd på tanken: om x år hjälper du ditt barn med ett lån. Pengar som du inte måste ha just då…. Men som tillfälligt hjälper hen mycket. Skulle du mår bra av att veta att hen har det tajt men du får dina pengar varje månad? Eller mår du bättre av veta att pengar kan komma om några år.Jo han vill inte ha betalt nu, är min ångest angående skulden som trycker på mig. Men han har sagt att vi tar det i juni 2025❤ längtar tills det datumet så oerhört! Har så låg inkomst att jag ej betalar på skusan....:/
Förstår att relationen till barnet är vikigast. Men hur roddar du livet själv med 5 barn. Planerar du för ytterligare barn?Jodå mycket väl. Jadå...nä inte det...tyvärså är "mannen" ifråga en narcissistiskt manbaby, tjänar bra men pengarna går till annat, och jag bråkar inte om pengar när barn finns med i bilden, då försöker jag allt för att bibehålla en bra relation till andra parten och står isf för allt själv.
Det går bara man har rutiner och regler å alla hjälps åt hemma, nejnej jag är steriliserad efter 5e.Förstår att relationen till barnet är vikigast. Men hur roddar du livet själv med 5 barn. Planerar du för ytterligare barn?