Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skriva av sig

Jo han vill inte ha betalt nu, är min ångest angående skulden som trycker på mig. Men han har sagt att vi tar det i juni 2025❤ längtar tills det datumet så oerhört! Har så låg inkomst att jag ej betalar på skusan....:/
Kommer du inte kunna betala på skusan eller vad menar du? :(

Hälsningar, Kalle.

Jo han vill inte ha betalt nu, är min ångest angående skulden som trycker på mig. Men han har sagt att vi tar det i juni 2025❤ längtar tills det datumet så oerhört! Har så låg inkomst att jag ej betalar på skusan....:/
Släpp det där. Pengarna är ju redan utlånade. Det är din pappa. Och han vill uppenbarligen ditt bästa. Ditt bästa är att släppa det för stunden.

Kommer du inte kunna betala på skusan eller vad menar du? :(

Hälsningar, Kalle.
Har ingen betalplan på min skusan, skulderna är 1,2mlj med företagsskulderna, har en inkomst som jag får ut ca 19800kr/mån med BB blir det 24-25k, 5 barn ensamstående med 1 och resten varannan vecka, hyran+ el och sopor vatten är ca 10-14k/mån 10 sommar från maj-september och resterande år ca 14k ...sen tillkommer mat å allt runt barnen ...knapert men det går! Vill gärna betala på skusan men dom sa nej pga min låga inkomst..:/

Jadu...bra fråga? Ligger väll hemma hos sina föräldrar i sängen eller spelar dator...trycker piller...ja..
Han känner till din situation?
Var läget detsamma när ni hängde ihop?
Du får iallafall underhåll hoppas jag.

Jodå mycket väl. Jadå...nä inte det...tyvärså är "mannen" ifråga en narcissistiskt manbaby, tjänar bra men pengarna gåråt till allt annat och jag orkar inte bråka om det med honom, mina barn, deras hälsa och välmående gårföre allt, och för att vårat barn iallafall ska få träffa sin pappa så är jag tyst och trevlig och fixar allt åt hen själv.

Jodå mycket väl. Jadå...nä inte det...tyvärså är "mannen" ifråga en narcissistiskt manbaby, tjänar bra men pengarna går till annat, och jag bråkar inte om pengar när barn finns med i bilden, då försöker jag allt för att bibehålla en bra relation till andra parten och står isf för allt själv.

Jodå mycket väl. Jadå...nä inte det...tyvärså är "mannen" ifråga en narcissistiskt manbaby, tjänar bra men pengarna går till annat, och jag bråkar inte om pengar när barn finns med i bilden, då försöker jag allt för att bibehålla en bra relation till andra parten och står isf för allt själv.
Du behöver inte bråka för att få underhåll.
Vänd dig till Försäkringskassan så kan de sköta den biten och du får pengarna oavsett.

Ja precis ta det med försäkringskassan det löser dem till dig!

Jo får prova, men ska jag kontakta handläggaren för skusan innan och informera att jag söker det?
Nej behövs inte. Sök och när du får beslut att du får betalt kan du höra av dig till dem

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp