Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

skickat in papper om skuldsanering, vad händer nu?

Tack snälla du... Toppen bra!!! Ni är så hjälpsamma här:)

Hej igen!! Nu har jag fått förslag på betalning till borgenärerna.. Innebär detta att jag är beviljad skuldsanering?? Jag ska godkänna detta står det.., undrar även vad jag kan göra för jag tycker det är lite mycket att betala varje månad.. På min löneutmätning hade jag 2550kr/månad på skuldsaneringen ska det bli 6200kr/ månad.. Kan jag säga nåt om detta eller bara att godkänna?? Väntar med spänning vad som händer nu... Kan det verkligen vara så att detta gott igenom???

Hej igen!! Nu har jag fått förslag på betalning till borgenärerna.. Innebär detta att jag är beviljad skuldsanering?? Jag ska godkänna detta står det.., undrar även vad jag kan göra för jag tycker det är lite mycket att betala varje månad.. På min löneutmätning hade jag 2550kr/månad på skuldsaneringen ska det bli 6200kr/ månad.. Kan jag säga nåt om detta eller bara att godkänna?? Väntar med spänning vad som händer nu... Kan det verkligen vara så att detta gott igenom???
Tycker du ska ringa handläggaren du har och fråga varför det är så stor skillnad på det du ska betala vid skuldsanering och det du hade i löneutmätning, innan du skriver på. Är ju lättare att rätta till eventuella fel nu innan det är klart än sen. Ring redan imorgon! Lycka till!

Ja jag ska ringa henne ändå stod det för att godta förslaget som hon ska skicka till borgenärerna.. Men vill ju inte att hon ska tänka att jag är otacksam på något vis i värden.. Jag är ju tacksam för all hjälp.. Men kan detta betyda att skuldsaneringen gott igenom??eller är det fortfarande inte riktigt klart??

Ja jag ska ringa henne ändå stod det för att godta förslaget som hon ska skicka till borgenärerna.. Men vill ju inte att hon ska tänka att jag är otacksam på något vis i värden.. Jag är ju tacksam för all hjälp.. Men kan detta betyda att skuldsaneringen gott igenom??eller är det fortfarande inte riktigt klart??
Tror skuldsaneringen är nära. Men tycker det är väldigt stor skillnad på summorna. Brukar ju vara nästan samma som löneutmätning. Det är inte det minsta otacksamt att fråga varför skillnaden är så stor.

Hur har det gått?

Jag ringde som du skrev. Hon gick igenom och fick då fram att jag skulle betala 4900kr istället vilket känns rimligt... Så nu väntar jag och ser hur detta ska gå... Tänk om detta går igenom! Vilken lättnad det skulle vara... Tack för ert stöd!!

Jag ringde som du skrev. Hon gick igenom och fick då fram att jag skulle betala 4900kr istället vilket känns rimligt... Så nu väntar jag och ser hur detta ska gå... Tänk om detta går igenom! Vilken lättnad det skulle vara... Tack för ert stöd!!
Skönt att det blev något mindre summa, som blev uträknat. Man kan ju undra vad som hänt om du godkänt första förslaget!! Lycka till!!!!!

Ja det hade jag inte klarat av att betala..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp