Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatten, En räddning?

Nu kom min!
18 k tillbaka. Men som jag befarade en sämre årsinkomst och högre underskott. Jag måste därmed söka mitt lån innan nya inkomsten registreras.

När var det din anmärkning försvinner?

Det bästa man har gjort är iaf att sluta spela!
Sjukaste är att jag haft lån på onea + vivus

30+16 har betalt totalt 42000 till dem i ränta och var skyldig dem 41000+16000 den 2018-12-31, ink aktuell ränta då

Vilket är bäst tror ni,

Inkomst 436 000 underskott -125 000
Eller
Inkomst 310 000 underskott -70 000

?

Wow vet inte om jag ska bli glad eller gråta. 240 tusen i underskott och 57 tusen tillbaka på skatten. Fin UC man får med 240 tusen i underskott. Hur fan har jag lyckats hålla mig borta från betalningsanmärkningar osv

Någon som vet hur mycket det påverkar ens UC att få 11000 kr mindre i inkomst än föregående år? Chefen snålade in på bonusen förra året (trots att företaget gjorde rekordvinst) typiskt nog, tänkte inte på att det drog ner inkomsten. Underskottet ungefär detsamma, knappt 25000 kr.

Nu fick jag i Kivra.
44.000 i underskott
323tkr inkomst.
Får tillbaka 6400:-

Endast 5st har rapporterats ränta utav 17

Jag fick min för nån timma sedan. 60,000 i underskott ger 19,000 tillbaka.
Hur ser kreditbolagen på att underskottet gått från 15,000 förra året till 60,000 i år? Och är det ett högt eller lågt underskott baserat på min inkomst på 540,000?

Edit: Tror minsann att alla mina långivare har rapporterat in, saknar ingen vid en första anblick men frågan är ju om summorna stämmer...

Vafan jag gick ur svenska kyrkan våren 2018. och dom har dragit 3000kr iaf, så jag får restskatt på 1900:-. Vettefan om jag har kvar lappen som jag fick från mitt utträde ur kyrkan. Irriterande minst sagt.... Inga stora pengar men jag ska fan inte betala för nåt som jag inte är medlem i :mad:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp