Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatten, En räddning?

Har tydligen betalt 128000 i ränta, måste vara förbjag slutbetalt så många smslån, galet! Öka inkomsten med 145 000 till 435 000 men lär ju få sämre uc pga högre underskott av kapital,
Jag är värre 200 000kr helt galet!!

Jag är värre 200 000kr helt galet!!

Har cirka 290 000 i skulder, har alltså betalt ränta som nästa. Uppgår till hälften.

Hur faisken har man klarat 2018 ens? Detta är verkligen crazy typ 40 000 mer ön jag rökant med i röntekostnader

Men hade inte räknat med drygt 50 000 i skatteåterbäring sedan lön på 30 000 netto och en årsbonus runt 30 så har lite drygt ut bara i april 110 000 och är spärrad för spel, detta nan väl inte sluta annat än succe?

Har cirka 290 000 i skulder, har alltså betalt ränta som nästa. Uppgår till hälften.

Hur faisken har man klarat 2018 ens? Detta är verkligen crazy typ 40 000 mer ön jag rökant med i röntekostnader
Ja helt galet! Fast för mig har det märkts då pengarna inte räckt inte konstigt man ligger efter!

Men hade inte räknat med drygt 50 000 i skatteåterbäring sedan lön på 30 000 netto och en årsbonus runt 30 så har lite drygt ut bara i april 110 000 och är spärrad för spel, detta nan väl inte sluta annat än succe?
Precis blir bättre jag har också använt mycket av pengarna till spel tyvärr men spärrat mig nu som tur är

Ja helt galet! Fast för mig har det märkts då pengarna inte räckt inte konstigt man ligger efter!

Man kan ju tycka att lånebolagen har utnyttjat en privatperson som är i en trängd situation och borde bli stämda. ;-)

Men ja livet blir lättare hoppsbjag nu

Har inget ändrats sen du tog första lånet lär du få! Men låneföretagen är knepiga ibland är det som ett lotteri vem som får låna heller inte! Samtidigt skönt att bli av med ferratum dom är inte roliga!
Jag kan ju be dom kolla mig igen innan jag slutbetalar så jag är säker

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp