- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Fick 07.18 imorse. Inga goda nyheter dock men det var väntat 

Yes de svarade att om jag slutbetalar lånet får jag den lägre räntanJag får 31000kr tillbaka på skatten
Tänkte att jag skulle lösa ferratum 25000kr men har mailat dem och frågat om kag löser den om jag kan få ett nytt lån till den lägre räntan för då kan jag lösa vivus och viaconto också och få en mycket mindre månadskostnad
Just nu har jag 25000 på ferratum månadskostnad 2500kr. 14000kr på vivus månadskostnad 2800kr och 14000kr på viaconto månadskostnad 2100kr
Menar du dom sex första eller fyra sista i personnummer? Jag har 9 i sex första o 4 i dom sistaFick höra att skv skickar ut skattebeskedet efter slutsiffran i personnummret. Min är en 7:a, så jag får snällt vänta. Vilken slutsiffra har ni som fått erat besked?
Kan meddela att jag fick igår ocksåFick höra att skv skickar ut skattebeskedet efter slutsiffran i personnummret. Min är en 7:a, så jag får snällt vänta. Vilken slutsiffra har ni som fått erat besked?
Så är det men läst här att det finns inga garantier att man får lånet ändå! Vet inte om det var ferratum nån skrev att den slutbetalat lånet men fick avslag vid ny ansökan! Händer kanske inte dig men ha det i baktanken!Yes de svarade att om jag slutbetalar lånet får jag den lägre räntan
Detta gör att min månadskostnad sjunker med ca. 5000kr per månad. Hallelulia