Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skattebegärning, kan någon förklara

Kan någon förklara för mig . Jag hade 375000 i inkomst och 57000 i underskott av kapital . Jag har ett blanco lån som finns med på uc resten är smslån på 100000 kr . Jag väntar på samlingslån . Men vafan blir det omöjligt för mig nu för att jag 57 tusen i underskott ? Kan någon förklara tack

57.000 är mycket, du får nog inte på någon storbank

Ja det är mycket, det du kan göra är ändra på dina räntor, men då får du mindre tillbaka i återbäring. Storbankerna ser att man har mycket i underskott och undrar då varför eftersom man bara har ett synligt lån på minuc. Jag ändrade från 177.000 i underskott till 12.000. Får tillbaka 3.300kr istället för 43.000kr Haha

Borde vara en vinstaffär för staten att göra avdrag då?!

Med underskott på över 50.000 kr så fick jag lån från ikano bank. Så det betyder inte att det är helt kört med större banker.

Jag har årsinkomst på 297.000 kr.

Ja det är mycket, det du kan göra är ändra på dina räntor, men då får du mindre tillbaka i återbäring. Storbankerna ser att man har mycket i underskott och undrar då varför eftersom man bara har ett synligt lån på minuc. Jag ändrade från 177.000 i underskott till 12.000. Får tillbaka 3.300kr istället för 43.000kr Haha

Hur ändrar man så att det blir till ens fördel så som du gjort?

MvH

Jag har nu årsinkomst 350.000 kr och 95.000kr underskott !
Se inte bra ut för mig iallafall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp