Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäringen 7-10 april

Bra kämpat med saneringen kompis!

Jag tycker att även om man exempelvis skulle få 100 kr i rest skatt så svider det ändå. Då man måste betala till skatteverket när man är så van att få tillbaka
Tack!
Håller helt med dig, det har varit nästintill en vana att få tillbaka så där lär det komma en stor omställning för många. Fattar inte varför regeringen tvunget skulle vara så snabba på att införa denna ändring. Men det kanske för något gott med sig - men man får nog passa sig för att inte bli skyldig framöver som du säger. 😉

Nordea - Ser nu utbetalningen under inkommande. 2026-04-09. :face3hearts:

Nej. Du kommer få pengarna utb till ditt bankkonto. Ingenting utmäts då du har sanering om det är det du är rädd för.
Om man har sanering och Skatteverket själva är inkluderade där då? Sker det automatiskt då el måste man begära manuellt som jag fick göra för 2 år sedan efter måånga samtal med Skatteverket. Verkar som KFM fortfarande betalar in småsummot till Skatteverket varje månad ser jag så då lär väl inte ge mig några pengar automatiskt.

Om man har sanering och Skatteverket själva är inkluderade där då? Sker det automatiskt då el måste man begära manuellt som jag fick göra för 2 år sedan efter måånga samtal med Skatteverket. Verkar som KFM fortfarande betalar in småsummot till Skatteverket varje månad ser jag så då lär väl inte ge mig några pengar automatiskt.
Så var det för min man. Han hade skatteskuld i sin betalplan och han fick sina återbäringar utb automatiskt.

Det är ju lite märkligt att en del med Swedbank har mottagit insättningen och inte andra haha.

Ja det är lite ovanligt måste jag säga. Brukar vara att om en får på en bank så brukar alla få
Känner också så, har inte varit med om det tidigare. Men det kanske är en åtgärd man tagit denna gången så det inte trycker för hårt på systemen osv så det inte kraschar vad vet jag 😂

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp