Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäringen, 7–9 juni?

Någon som har nån koll på när skattepengarna betalas ut i år? Förra året fick jag den 6e juni och året innan betalades dom ut redan 31/5.

Du som har deklarerat digitalt och ska få pengar tillbaka får dina pengar insatta på kontot 7–9 juni enligt Skatteverket.

ah står det på deras sida? kollade där men man är väl blind som vanligt :) Tack för infon

Har vi tur så får vi Skatteåterbäringen om en vecka idag:). När vi kunde logga in och se deklarationen i mars så kändes det som en evighet tills juni och nu är vi snart där och sen är det bara att vänta på slutskattebeskedet och vad det innebär för kreditbetyget och ev ansökan om samlingslån.

Ja kändes avlägset då men gick ganska fort till Juni som tur va :)

Grattis till er! Jag åker på kvarskatt första gången i mitt liv :(

Samma här tigerkatten, verkligen inte nån summa att tala om men när man för första gången sen -90 får behålla skatten, då får man betala, samma för min man som alltid brukar få tillbaka...

Min deklaration för 2015 är färdig nu, jag kan inte se beloppet jag får tillbaka men jag kan se att allt är klart om jag loggar in i e-tjänsten Skattebesked. Så då vet jag i alla fall att det kommer pengar snart:)

Jag loggade också in för att kolla nu och blev väldigt förvånad när jag såg att mitt underskott av kapital är mycket lägre än det som var förtryckt pga alla räntor på deklarationen. Jag har sålt en bostadsrätt med vinst som jag har skattat på. Är det någon som vet om det påverkar underskottet? Jag är verkligen jättedålig på detta och är så orolig att något ska vara fel :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp