Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har vi tur så får vi Skatteåterbäringen om en vecka idag. När vi kunde logga in och se deklarationen i mars så kändes det som en evighet tills juni och nu är vi snart där och sen är det bara att vänta på slutskattebeskedet och vad det innebär för kreditbetyget och ev ansökan om samlingslån.
Samma här tigerkatten, verkligen inte nån summa att tala om men när man för första gången sen -90 får behålla skatten, då får man betala, samma för min man som alltid brukar få tillbaka...
Min deklaration för 2015 är färdig nu, jag kan inte se beloppet jag får tillbaka men jag kan se att allt är klart om jag loggar in i e-tjänsten Skattebesked. Så då vet jag i alla fall att det kommer pengar snart
Jag loggade också in för att kolla nu och blev väldigt förvånad när jag såg att mitt underskott av kapital är mycket lägre än det som var förtryckt pga alla räntor på deklarationen. Jag har sålt en bostadsrätt med vinst som jag har skattat på. Är det någon som vet om det påverkar underskottet? Jag är verkligen jättedålig på detta och är så orolig att något ska vara fel