Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäringen 2025, vad tror ni?

Nu fick jag digitalt brev från skatteverket om att en utbetalning är gjort från skattekontot :)
Samma här, så det verkar klart!

Någon som vet hur snabbt UC uppdaterar nya inkomstuppgifterna, det ska ju ske i juni.

Fick också det tidigare idag känns skönt, var orolig för granskning pga tjänstebil o Tradera försäljning då flera kollegor fått det pga detta.

Lock är bara dryg. Han säger först att det inte ska gå att se, i nästa mening att han kan se sin beslutade skatt. Det är Lock som inte har koll på läget. Precis som du beskriver kaffesump så brukar man kunna se det helgen före, jag kunde också se det på lördagen veckan före, förra året.
Jag har aldrig sett något om min skatt innan den landat på kontot. Det jag hittade om beslutade skatteuppgifter var beslutat i fredags.

Hur du kunde se något helgen innan beslutet togs förra året är ganska spännande. Men det är bara att gratulera till ”gräddfilen”.

Tack för ditt välkomnande till dryga klubben dock. Det känns skönt att jag har någon som dig att ta lärdom från ;-)

Jag har aldrig sett något om min skatt innan den landat på kontot. Det jag hittade om beslutade skatteuppgifter var beslutat i fredags.

Hur du kunde se något helgen innan beslutet togs förra året är ganska spännande. Men det är bara att gratulera till ”gräddfilen”.

Tack för ditt välkomnande till dryga klubben dock. Det känns skönt att jag har någon som dig att ta lärdom från ;-)
Du har en enastående bra förmåga att förklara för människor om saker som att de vore fakta, fast egentligen gissar du dig mest fram och vet inte alls.

Det är bättre att då kommentera att man ”tror” någonting istället för att dryga dig mot andra när du själv har fel.

Du har en enastående bra förmåga att förklara för människor om saker som att de vore fakta, fast egentligen gissar du dig mest fram och vet inte alls.

Det är bättre att då kommentera att man ”tror” någonting istället för att dryga dig mot andra när du själv har fel.
Jag tänker att när jag rättar mig själv och tillför ny information kring att beslutade uppgifter faktiskt fanns tillgängliga så talar det för sig själva?

Men du får ju gärna visa ditt slutskattebesked som skickades ut en vecka innan alla andras förra året?
(Tänker annars att du borde sluta kasta sten i glashus om du nu är så less på att jag yttrar mig på ett sätt när du själv är jävla grym på att göra detsamma, så upp till bevis nu!)

Årets besked har datum 30/5 för mig och flera i min närhet (det är fakta även om det skiljer sig för dig).

Det spelar liten roll att du rättar dig själv när du är syrlig och dryg, exempelvis

”Spännande, inte första året och ändå förväntar du dig att det ska finnas info den 1/6 även om det aldrig funnits?”

Och inlägget efter så fastslår du själv att du kan se din beslutade skatt. Därav att det är onödigt att vara dryg när man inte vet.
Men fortsätt du att muppa dig om det skänker dig glädje, eller ta till dig kritiken som en vuxen människa istället.

Men du får ju gärna visa ditt slutskattebesked som skickades ut en vecka innan alla andras förra året?

Årets besked har datum 30/5 för mig och flera i min närhet (det är fakta även om det skiljer sig för dig).
”Lördagen veckan före, förra året” är ju samma som du själv nämner. I år var det 30/5 vilket är en fredag (läs 30/5 2025). Dvs veckodagen är en fredag. Veckan är den vecka som är före utbetalning. = Veckodag veckan före. Det är inte samma som en vecka före övriga får slutskattebesked.

Jag måste uttryckt mig komplicerat eftersom du trycker på den punkten nu i flera poster.

Slutskattebeskedet skickades till kivra vid 06 idag så återbäringen bör dyka upp närmaste dagarna.

Lock är bara dryg. Han säger först att det inte ska gå att se, i nästa mening att han kan se sin beslutade skatt. Det är Lock som inte har koll på läget. Precis som du beskriver kaffesump så brukar man kunna se det helgen före, jag kunde också se det på lördagen veckan före, förra året.

Jag ser utbetalningen nu, den gjordes igår.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp