Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäringen 2025, vad tror ni?

Tänker att man bör ha blivit kontaktad om man blivit uttagen för granskning.
Men jag har dock aldrig själv blivit granskad så är dock inte helt säker...
Har blivit granskad flera gånger men först fått veta detta i juli

Har du ett slutskattebesked så är det mest troligen godkänt utan några konstigheter och den uträkning som gjordes när man deklarerade stämmer ofta ganska bra.
Det som gör mig lite extra osäker/nervös är att jag i år (alltså efter att jag fick den första deklerationen har testat några olika avdrag på enskilda firman som inte känns helt vattentäta:). Inga stora pengar, men lite förrådshyra, abbonemang och mobiltelefonköp. Vi får väl se när slutbeskedet kommer, men det verkar ju ha gått igenom eftersom slutgiltig beslutad skatt ju går att se nu från idag.

Alltså efter att du har fått återbäringen utbetald?
Nej.. har alltid deklarerat 2 maj men brukar inte få slutskattebesked i juni. Utan enbart granskning i juli… alltså de brukar inte ställa frågor innan juni

Nu fick jag digitalt brev från skatteverket om att en utbetalning är gjort från skattekontot :)

Spännande, inte första året och ändå förväntar du dig att det ska finnas info den 1/6 även om det aldrig funnits? :facejoy:

Jag har inga sådana förväntningar. Jag är faktiskt osäker på var du fått det ifrån – det kan ha varit en missuppfattning eller en tolkning av det jag skrev. Jag trodde helt enkelt bara att det kanske stod igår att utbetalningen hade påbörjats.

Jag har inga sådana förväntningar. Jag är faktiskt osäker på var du fått det ifrån – det kan ha varit en missuppfattning eller en tolkning av det jag skrev. Jag trodde helt enkelt bara att det kanske stod igår att utbetalningen hade påbörjats.
Lock är bara dryg. Han säger först att det inte ska gå att se, i nästa mening att han kan se sin beslutade skatt. Det är Lock som inte har koll på läget. Precis som du beskriver kaffesump så brukar man kunna se det helgen före, jag kunde också se det på lördagen veckan före, förra året.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp