- Meddelanden
- 47
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 41
jag har till trafikförsäkringsförening men det är inte ett skuld som ligger hos kronofogdenNej men jag bara skrev vad som räknas som statliga skulder.
jag har till trafikförsäkringsförening men det är inte ett skuld som ligger hos kronofogdenNej men jag bara skrev vad som räknas som statliga skulder.
jag pratade med min handläggare han sa om det är över 10.000kr så får vi behålla är det under 10.000kr så får du behålla det . jag ska få 8000kr.Nej men jag bara skrev vad som räknas som statliga skulder.
Nej? Kan du? Imorgon göra första utskicket till Kronofogden om man har skulder där ( enligt Skatteverket själva)Någon som kan se att det redan blivit en utbetalning från skattekontot?![]()
Nej? Kan du? Imorgon göra första utskicket till Kronofogden om man har skulder där ( enligt Skatteverket själva)
Imorgon tror jagNär kommer beslut om utmätning bredven ang skatteåterbäringen? Borde väl komma snart eller redan ha kommit?
Eftersom skatten beräknas komma mellan den 8/4 och 11/4 är det inget som syns nu.Någon som kan se att det redan blivit en utbetalning från skattekontot?![]()