Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäringen 2025, vad tror ni?

Alltså, jag tog bort en bilaga (K10) för att den inte är aktuell längre för mig. Sålde andelarna och deklarerade det förra året. Och det räknas tydligen som en ändring enligt Skatteverkets hemsida. Så ingen skatteåterbäring i april för mig vilket jag hade räknat med.
Japp. Så länge du inte är beroende av att få dom nu så är det ju inte hela världen att vänta 2 mån.

Står det 'Ändrad, inskickad" eller bara "inskickad" på skatteverket?

så står det när jag loggar in på kfm

Inledande beslut​

Vi inleder din skuldsanering medan vi fortsätter att utreda din ansökan. Vi skickar det inledande beslutet till dig i ett digitalt eller fysiskt brev.
I beslutet står det hur mycket, när och till vilket konto du eventuellt ska betala.
Du kan fortfarande få nej (avslag) på din ansökan. Därför ska du betala enligt beslutet och inte få nya skulder.

Kommer jag få skatt på 8.000kr från skatteverket eller det kommer gå till kfm där har jag 300.000 kr i skulder.

så står det när jag loggar in på kfm

Inledande beslut​

Vi inleder din skuldsanering medan vi fortsätter att utreda din ansökan. Vi skickar det inledande beslutet till dig i ett digitalt eller fysiskt brev.
I beslutet står det hur mycket, när och till vilket konto du eventuellt ska betala.
Du kan fortfarande få nej (avslag) på din ansökan. Därför ska du betala enligt beslutet och inte få nya skulder.

Kommer jag få skatt på 8.000kr från skatteverket eller det kommer gå till kfm där har jag 300.000 kr i skulder.
Har du inga statliga skulder hos KFM så får du skatten utbetald men spara den för du kan komma att behöva betala in den vid ett ev beslut om sanering. Prata m din handläggare!

Har du inga statliga skulder hos KFM så får du skatten utbetald men spara den för du kan komma att behöva betala in den vid ett ev beslut om sanering. Prata m din handläggare!
vad menas med statliga skulder jag har lån sms lån och lån som jag lånat 50.000 med höga räntor som blivit över hundra vad menas med statliga skulder allt finns där hos kronofogden det står inget om det är statligt eller inte statligt .

vad menas med statliga skulder jag har lån sms lån och lån som jag lånat 50.000 med höga räntor som blivit över hundra vad menas med statliga skulder allt finns där hos kronofogden det står inget om det är statligt eller inte statligt .
Typ skatteskulder och csn.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp