Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäringen 2025, vad tror ni?

Nu har jag inte ens inledande . Hade jag haft inledande så hade jag blivit ombedd att spara för att betala in det det också står på kfm hemsida.
Det står inget om tiden FÖRE handläggningen . Jag håller mej till vad myndigheten uppger på sin hemsida. Kommer frågan upp av handläggaren så ska vi prata om saken.
Det handlar också om vad du gjort för att betala av dina skulder och om de ser att du fått så mycket pengar tillbaka så kommer de fråga vad du gjort för dom .

väntar fortfarande på min deklaration, förra året fick jag den 5/3 och året innan kom den 7/3 så kanske dimper ner under morgondagen :)

Får tillbaka c:a 1.700 kr så staten har inte fått låna så mycket av mig 2024. Men gott ändå att slippa betala in restskatt som jag räknat med.

Det fungerade som nämnts ovan i tråden. Så för er som inte fått er deklaration på Kivra ännu och är precis som jag, otålig, gör såhär:
Gå in på Skatteverkets hemsida, logga in på mina sidor, tryck på skatter och deklarationer. Längst ner i högra hörnet kommer en chatt ruta upp.
När det sedan är din tur skriver du:
”Hej, skulle jag kunna få mitt skattebesked?”

Så får du infon du behöver av handläggaren!
Hoppas ni får goda besked :)

Ligger inloggningen med mobilt bankid på kivra nere för er också?

Väntar jag med. Trodde de skulle komma först nästa vecka, så vart glatt överraskad när jag fick reda på att det är på g

Om jag har jämkat, men får min deklartion ska få tillbaka pengar idag. Har de räknat av de jag ha jämkat då? Eller kommer det räknas av efter?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp