Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäringen 2025, vad tror ni?

Jag ser ingen poäng med att göra avdrag. Jag har skuldsanering.

Hade kunnat göra avdrag för 40-50.000 antar jag då jag förra året pendlade typ 20 mil om dagen men om jag skulle få en så stor återbärning måste jag ompröva min skuldsanering och då ändå inte behålla några pengar. Min arbetsgivare brukar dra ganska normalt och jag betalade nog inte mycket räntor förra året.

Så antar det är en kvalificerad gissning.

Jag pendlar 20 mil om dagen. Får tillbaka 37 tusen i juni.

Jag fick mitt besked genom att logga in på Skatteverkets mina sidor, tryckte på skatter och deklaration så kom det upp en chattruta längst till höger. Skrev till chatten och frågade om jag kunde få mitt skattebesked då digitala brevlådan inte fungerade och det fick jag.
Var det bot du chattade med eller en riktig person? För när man trycker skatter och deklarationer så dyker inte chatten upp den gör det innan man loggar in.

Var det bot du chattade med eller en riktig person? För när man trycker skatter och deklarationer så dyker inte chatten upp den gör det innan man loggar in.
En riktig person. Chattrutan kom upp när jag loggat in på mina sidor och sen tryckte jag på ”skatter och deklaration”.

Testade nu igen och chattrutan kom upp.

Logga in på mina sidor.
Skatter och deklarationer.
Chattruta längst till höger. Riktig person.

Tack! Dom skrev precis i chatten hur mycket jag ska få. Verkar fungera den vägen

någon som fått tillbaka som haft löneutmättning 2024? och i såfall vilka inkassobolag rapporterade:)?

Nu har deklarationen kommit ! Får tillbaka 37 000 !!! Herregud .. vilken morgon .. det är så tåren kom . Får hoppas på att ingen frågar efter dom i slutet av April när samtalet kommer .
Ingen bra idé, berätta vad du fått och vad du gjort/ska göra. Det där kommer fram sen annars. Och har du inte berätta allt oavsett om de frågar lr inte så ligger ändå det på dig.

Ingen bra idé, berätta vad du fått och vad du gjort/ska göra. Det där kommer fram sen annars. Och har du inte berätta allt oavsett om de frågar lr inte så ligger ändå det på dig.
Nu har jag inte ens inledande . Hade jag haft inledande så hade jag blivit ombedd att spara för att betala in det det också står på kfm hemsida.
Det står inget om tiden FÖRE handläggningen . Jag håller mej till vad myndigheten uppger på sin hemsida. Kommer frågan upp av handläggaren så ska vi prata om saken.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp