Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäringen 2025, vad tror ni?

Kan man begära av kronofogden att få ett utkast på vilka de faktiska mottagarna är idag av de pengarna som betalas ut de två gångerna per år?

Skulderna säljs hit och dit tycker jag. Förra året hade entercard rapporterat in rätt så hög ränta men i år var de inte med. Däremot Riverty som inte fanns med alls förra året.

Vad vinner inkassobolagen på att sälja vidare skulder?

Jag tror att jag antingen får betala 5000 eller får jag tillbaka 5000

Blir nog inga större svängningar hos mig. Antar jag.

Jag tror att jag antingen får betala 5000 eller får jag tillbaka 5000

Blir nog inga större svängningar hos mig. Antar jag.
Hur kom du fram till den summan menar du? Antar att du också gör lite ändringar, då är det väl svårt att killgissa fram slutsumman efter avdrag etc.

Hur kom du fram till den summan menar du? Antar att du också gör lite ändringar, då är det väl svårt att killgissa fram slutsumman efter avdrag etc.

Jag ser ingen poäng med att göra avdrag. Jag har skuldsanering.

Hade kunnat göra avdrag för 40-50.000 antar jag då jag förra året pendlade typ 20 mil om dagen men om jag skulle få en så stor återbärning måste jag ompröva min skuldsanering och då ändå inte behålla några pengar. Min arbetsgivare brukar dra ganska normalt och jag betalade nog inte mycket räntor förra året.

Så antar det är en kvalificerad gissning.

Fick min nyss, 64 685:- tillbaka, detta var väldigt bra då jag räknade med 45 typ.
Dock så har jag fått ett brev från entercard att dem angett fel uppgifter, de som står på deklarationen är 2000 mindre än senaste brevet från dem, vet någon om detta kommer ställa till att jag inte kan få återbäringingen i April?
Oj, 64.000kr! Hur mycket lån har du om man får fråga? Eller har betalat in extra?

Oj, 64.000kr! Hur mycket lån har du om man får fråga? Eller har betalat in extra?
Ja helt galet mycket lån.
Har 1,4 miljoner cirka, betalade typ 250' i ränta 2024 vilket är helt sjukt.
Men som tur är hjälper dessa 64 mig ordentligt nu och kommer vara räddningen så jag går runt av egen lön från April vilket kommer vara otroligt skönt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp