- Meddelanden
- 6 038
- Mottagna reaktioner
- 2 809
- Poäng
- 1 987
Det kan dom göra ! Men oftast inte väldigt många !Har skuldsanering då ska inga banker rapportera in ränta?
Det kan dom göra ! Men oftast inte väldigt många !Har skuldsanering då ska inga banker rapportera in ränta?
Ska jag fylla i nåt o ändra isf? Ingen har fyllt i på mig har jämkat lite men ska betala 19k de kan ja aldrigDet kan dom göra ! Men oftast inte väldigt många !
Har de inte dragit av mot räntan utan kapital så finns inget för dom att rapportera in. Under mina år med sanering var det ett par st som drog av mot ränta o jag hade en hel del borgenärer.Ska jag fylla i nåt o ändra isf? Ingen har fyllt i på mig har jämkat lite men ska betala 19k de kan ja aldrig
Sorry men fattar inte...Har de inte dragit av mot räntan utan kapital så finns inget för dom att rapportera in. Under mina år med sanering var det ett par st som drog av mot ränta o jag hade en hel del borgenärer.
Jag får 22 000 tkr tillbaka och samtalet kommer juni & juli men jag ska betala av lån med dom pengarna så hoppas att dom tycker det var ok göra så.Nu har deklarationen kommit ! Får tillbaka 37 000 !!! Herregud .. vilken morgon .. det är så tåren kom . Får hoppas på att ingen frågar efter dom i slutet av April när samtalet kommer .
Under skuldsanering så drar majoriteten av borgenärerna av inbetalningen från din sanering mot kapitalet. Då har du m a o inte betalat nån ränta som du kan dra av på skatten. Att jämka under pga sanering är en dålig ide.Sorry men fattar inte...