Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäringen 2025, vad tror ni?

Vet du fall dom rapporterar när man har löneuttmätning:)? har betalat ganska mycket till gothia och intrum.. men någon säger de drar mot kapital och någon ränta och kapital
När jag hade utmätning så rapporterade mer eller mindre allihopa faktiskt

Japp, de har jag varit med om :) ska bli spännande denna gång, enl Skatteverket ska jag få tillbaka, trots hög jämkning förra året. Förra året fick ja betala tillbaka 37.000kr, så hade räknat med något liknande detta år. Men det visar sig, haha!

Japp, de har jag varit med om :) ska bli spännande denna gång, enl Skatteverket ska jag få tillbaka, trots hög jämkning förra året. Förra året fick ja betala tillbaka 37.000kr, så hade räknat med något liknande detta år. Men det visar sig, haha!
Kan man lita på den uträkningen? Tycker att så mycket som den visar borde jag inte få tillbaka. Men ingen blir gladare än jag om det stämmer.

När kommer skattepengarna om man inte gör någon ändring?

Vet du fall dom rapporterar när man har löneuttmätning:)? har betalat ganska mycket till gothia och intrum.. men någon säger de drar mot kapital och någon ränta och kapital
Hade utmätning förra året och 3 borgenärer skickade in att jag har betald ränta. (Alla var med på utmätningen). Får se hur det går.

Ingen aning, brukar få tillbaka mellan 13- 20 000. Antar att det blir 17 - 25000 detta år pga den höga räntan som varit under året.
Fick tillbaka 60 000 kr förra året ,ja höga räntor.
Hoppas på samma summa ...
Hoppas på en superbra löneförhöjning nu i april..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp