Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäringen 2025, vad tror ni?

Har fastslaget skuldsanering nu så det vet jag att d inte gör.Tog även upp det i samtalet med kfm. Hon sa att d bara var att behålla pengarna
Men hur vet du dom rapporterat mot ränta och kapital ? För min del så fick jag tillbaka 10k förrra året då var det va 33k rapporterat mot annars 180-200k rapporterade

D får man ju ta reda på såklart.maila alla du är skyldig. Jag drar även av mycket för resor

Testade räkna igen. Få tillbaka 79000. Tror jag inte heller.
(Sen inlägg) haha! Spännande o följa dehär. Återkom när deklarationen kommer vad det blev :)

Själv har jag inte räknat ut än och nu är det väl ingen idé så sent..så blir en surprise. Dålig på uträkning, räknade ut 17k förra deklarationen men blev 29k..runt samma förrförra men blev 27. Iår räknar jag väl med runt samma summa då, men vem vet

Jag tror jag får tillbaka under 100 000

32 000 kr … till ev skuldsanering !

Är det någon som vet om ett inkassobolag har rätt att kräva att man ska betala sin skatteåterbäring till dom? Har en vän som har en skuld hos Intrum och en avbetalningsplan men nu när den skulle förnyas så vill de att hon kontaktar dom när hon får sin deklaration för de vill veta vad hon får tillbaks. Skulden är på ca 85 tusen och hennes skatteåterbäring på runt 10 tusen. Det är ju inget som drastiskt minskar hennes skuld. Hon är förtvivlad då hon behövde pengarna till andra skulder som annars riskerar att gå till kronofogden samt ett akut renoveringsbehov I sin bostad. Jag har själv haft avbetalningsplaner hos inkasso men aldrig varit med om att de kräver skatteåterbäringen genom att höja avbetalningsplanen. Hon har även en skuld till något annat inkasso vad händer om de vill samma sak?

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp