Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäringen 2025, vad tror ni?

Fick idag beslut om löneutmätning, jag lär väl kunna glömma att få behålla några skattepengar i April eller hur funkar det?

Fick idag beslut om löneutmätning, jag lär väl kunna glömma att få behålla några skattepengar i April eller hur funkar det?
Jo det blir väl att dom tar hand om den. Så fort man fått en fastställ skuld så ryker den .pengarna går till att betala din skuld .

Jag väntar spänt .. får väl 35 000 tillbaka . Ansökt om skuldsanering och samtal kommer i slutet av april / början av maj .
Kommer att bli väldigt intressant att höra om handläggaren frågar frågar vad jag gjort med pengarna … eller inte frågar alls .
Finns delande meningar om detta ! Spara allt iaf .. om den ska läggas till min betalplan vid ev inledande . Känns viktigare att få ett beviljande än att behålla skatteåterbäring tycker jag !

Ja det tror jag ! Tror ibland dom skickat ut 1-2 dagar innan
Japp, de har jag varit med om :) ska bli spännande denna gång, enl Skatteverket ska jag få tillbaka, trots hög jämkning förra året. Förra året fick ja betala tillbaka 37.000kr, så hade räknat med något liknande detta år. Men det visar sig, haha!

Japp, de har jag varit med om :) ska bli spännande denna gång, enl Skatteverket ska jag få tillbaka, trots hög jämkning förra året. Förra året fick ja betala tillbaka 37.000kr, så hade räknat med något liknande detta år. Men det visar sig, haha!
Jag ska få tillbaka 6k utan räntor ! Förra året med skuldsanering fick jag 15k så får se om nån rapporterat detta året :) spännande

Jag ska få tillbaka 6k utan räntor ! Förra året med skuldsanering fick jag 15k så får se om nån rapporterat detta året :) spännande
Vet du fall dom rapporterar när man har löneuttmätning:)? har betalat ganska mycket till gothia och intrum.. men någon säger de drar mot kapital och någon ränta och kapital

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp