Jo det blir väl att dom tar hand om den. Så fort man fått en fastställ skuld så ryker den .pengarna går till att betala din skuld .Fick idag beslut om löneutmätning, jag lär väl kunna glömma att få behålla några skattepengar i April eller hur funkar det?
Jo det blir väl att dom tar hand om den. Så fort man fått en fastställ skuld så ryker den .pengarna går till att betala din skuld .
Har det nånsin hänt?Blir spännande och se om många deklarationer skickas ut i helgen redan , ibland är dom lite tidiga![]()
Ja det tror jag ! Tror ibland dom skickat ut 1-2 dagar innanHar det nånsin hänt?
Japp, de har jag varit med omJa det tror jag ! Tror ibland dom skickat ut 1-2 dagar innan
ska bli spännande denna gång, enl Skatteverket ska jag få tillbaka, trots hög jämkning förra året. Förra året fick ja betala tillbaka 37.000kr, så hade räknat med något liknande detta år. Men det visar sig, haha!Jag ska få tillbaka 6k utan räntor ! Förra året med skuldsanering fick jag 15k så får se om nån rapporterat detta åretJapp, de har jag varit med omska bli spännande denna gång, enl Skatteverket ska jag få tillbaka, trots hög jämkning förra året. Förra året fick ja betala tillbaka 37.000kr, så hade räknat med något liknande detta år. Men det visar sig, haha!
spännandeVet du fall dom rapporterar när man har löneuttmätningJag ska få tillbaka 6k utan räntor ! Förra året med skuldsanering fick jag 15k så får se om nån rapporterat detta åretspännande
? har betalat ganska mycket till gothia och intrum.. men någon säger de drar mot kapital och någon ränta och kapital