Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring och Delgivningskvitto

Vet inte, beror på vilket läge skulderna är i

Min skuld har registrerats på min KFM sida idag för första gången, kollade igår det var 0.
Idag är ändå den 13 de. Vad tror ni hinner de ta nästa lön eller skattepengarna?

Min skuld har registrerats på min KFM sida idag för första gången, kollade igår det var 0.
Idag är ändå den 13 de. Vad tror ni hinner de ta nästa lön eller skattepengarna?
Mars lönen är säkrad redan ! Kanske april ! Mars lönen hinner dom inte eftersom du ska fylla i inkomst papper med ! Fick inte inkomst papper idag heller så är nöjd ..så kommer klara mars lönen också :) hoppas det trillar mellan stolarna så det inte kommer på ett tag och kanske klara april lönen med :)

Skatten borde utmätas

kan jag inte ansöka om återvinning och på så sätt dra ut på tiden. Det står ju i brevet om utslag att jag har 1 månad på mig att ansöka om återvinning!

Om de har ansökt om verkställighet och du ansöker om återvinning av utslaget så löper verkställigheten på tills tingsrätten har avgjort ärendet. För att stoppa utmätningen behöver du ansöka om inhibition hos tingsrätten (dvs att verkställighet inte får ske tills målet är avgjort).

https://kronofogden.se/Utslag2.html

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp