Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring och Delgivningskvitto

Dom var snabba , du kan logga in på svea inkasso .. det står antingen kronofogden eller utämätning ..står det sista så är det redan skickat som verkställande ..så logga in och kolla :)

Oh fan!! Loggade in och det stod utmätning!! betyder det att skattepengarna är körda eller?
klarar jag ett löneutbetalning till? vi har utbetalning 25 och jag har i te fått papper om inkomst uppgifter än.

Dom var snabba , du kan logga in på svea inkasso .. det står antingen kronofogden eller utämätning ..står det sista så är det redan skickat som verkställande ..så logga in och kolla :)

kan jag inte ansöka om återvinning och på så sätt dra ut på tiden. Det står ju i brevet om utslag att jag har 1 månad på mig att ansöka om återvinning!

Oh fan!! Loggade in och det stod utmätning!! betyder det att skattepengarna är körda eller?
klarar jag ett löneutbetalning till? vi har utbetalning 25 och jag har i te fått papper om inkomst uppgifter än.
Då är det skickat som verkställande ! Men lönen kommer du klara ! Jag väntar på inkomst papper med precis som du :) min skuld att betala skulle varit betald idag ! :)

Var stod det utmätning.?

På mig stod det skuld att betala.
Står det utmätning så bör man ha fått redovisa inkomst osv.
Ringde Svea och frågade då , det är när dom skickat det som verkställande ! För fick in skulden på saldot idag ! Men inte fått papper skuld att betala ! Men kommer garanterat denna veckan ! Men 14 dagar att betala och 14 dagar för inkomst är det ju :)

Ringde Svea och frågade då , det är när dom skickat det som verkställande ! För fick in skulden på saldot idag ! Men inte fått papper skuld att betala ! Men kommer garanterat denna veckan ! Men 14 dagar att betala och 14 dagar för inkomst är det ju :)
Okej.
Jag fick inledande innan löneutmätning men trodde att skuld att betala var sista statuset på kfm sida.

Många svar här. Men inget som jag känner svarar på mitt. Så hur ska jag göra?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp