Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring juni

Skrev med Skatteverket gällande detta i förrgår faktiskt, för att dubbelkolla när man ser transaktionen och hon på andra sidan sa på Måndag.
Däremot är det säkert då de beräknar att alla kanske är klara? och därför ser inte alla sin transaktion just nu?

Brukar vara lite random när det syns vad jag minns från tidigare år.
Hoppas verkligen man får återbäringen i Juni, har inte gjort några avdrag eller något så vore märkligt annars.

Senast ändrad:
Jag ser ett utdrag ur skatteregistret för 2022 som skapades den 5/6. Det betyder nödvändigtvis inte att jag får min skatteåterbäring i juni, eller? Någon som vet? Är deklarationen färdiggranskad när man ser det här skatteutdraget?

Jag ser ett utdrag ur skatteregistret för 2022 som skapades den 5/6. Det betyder nödvändigtvis inte att jag får min skatteåterbäring i juni, eller? Någon som vet? Är deklarationen färdiggranskad när man ser det här skatteutdraget?
om du ser en post om "utbetalning", annars verkar inte ditt skattekonto uppdaterats heller.

Jag får nog vänta på återbäringen tills i augusti som vanligt, men det verkar ju som om deklarationen är granskad och klar eftersom de fastställt inkomst och underskott.

Japp, så lättad nu när man vet att planerna går i lås när man får pengarna:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp