Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring juni

Jag loggade in och kollade står inget om utbetalning och 0kr skattekonto, mitt uppdaterades 3 inatt och ska få tillbaka ca 14k, hoppas dom bara är sega eller om jag kollat fel
Det är samma hos mig står att det uppdaterats kl 03 lördag men 0kr skattekonto och ingen notis om utbetalning under heller. Ser bara från förra året..

Jag loggade in och kollade står inget om utbetalning och 0kr skattekonto, mitt uppdaterades 3 inatt och ska få tillbaka ca 14k, hoppas dom bara är sega eller om jag kollat fel
Bör inte komma något i juni

Vore väldigt konstigt om man inte får. Har begärt reseavdrag och deklarerat i tid precis som jag gjort de senaste 2 åren. Har även varit i kontakt med dem för ca 2 veckor sen och det skulle komma i juni.

Står att slutskattebesked skickas ut 6 juni. Vad innebär det?

Får man ett brev på Kivra från Skatteverket imorgon, det vill säga slutskattebesked så får man pengarna 8/6-10/6. Ibland kanske uppdateringen är seg alternativt tekniska strul. Det vill säga att man vet svaret säkert först imorgon tänker jag.

Senast ändrad:
Varför inte? Det ska väl betalas ut i juni för de som lägger till ersättning för reseavdrag annars hade inte lagt till om jag bara visste!!
För att det inte syns något på skattekontot.
Om skatteverket behöver utreda mer då blir det senare

Står på hemsidan att man först den 7:e kan se på skattekontot om utbetalning sker i juni eller ej
Ok, jag ser min utbetalning sedan igår och skattekontona kördes igår

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp