Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring juni

Nu ser jag

Edit, Insåg att jag var morgontrött datumet står ju där hela tiden hahaha

Mitt har inte uppdaterast på 28 timmar typ.

Senast ändrad:
Tryck på frågetecknet där du ser saldot, då får du fram en uppgift om när det senast uppdaterades.

Mitt har inte uppdaterast på 28 timmar typ.
Min är uppdaterad då också, kl 3 natten mot igår och jag ser utbetalningen

Min är uppdaterad då också, kl 3 natten mot igår och jag ser utbetalningen
Får väl hoppas att de uppdaterar i batchar som med allt annat. Annars är det risk för granskning alltså. (Borde inte vara nån fara, men känns ju olustigt ändå. Som att stoppas av polisen i rutinkontroll ;) )

Får väl hoppas att de uppdaterar i batchar som med allt annat. Annars är det risk för granskning alltså. (Borde inte vara nån fara, men känns ju olustigt ändå. Som att stoppas av polisen i rutinkontroll ;) )

Skattekontot uppdateras som regel bara första lördagen i månaden

Slänger in en sidofråga.

Jag kommer få kvarsskatt.

Är det nån som ser minus saldo på sitt skattekonto eller summa att betala eller hur det nu ser ut för i år under skattekonto ännu?

Slänger in en sidofråga.

Jag kommer få kvarsskatt.

Är det nån som ser minus saldo på sitt skattekonto eller summa att betala eller hur det nu ser ut för i år under skattekonto ännu?
Det kommer väl i augusti

Jag loggade in och kollade står inget om utbetalning och 0kr skattekonto, mitt uppdaterades 3 inatt och ska få tillbaka ca 14k, hoppas dom bara är sega eller om jag kollat fel

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp