Kommer inte ihåg, men det gick snabbt.@Myra hur lång tid tog det från besked till du fick skattepengarna på kontot? Mitt besked kom idag på Kivra.
Kommer inte gå snabbt här. Ringde Skatteverket då det inte stod någon utbetalning på skattekontot. Då berättar handläggaren att min min bank (Swedbank) plockat bort mitt bankkontonummer när dom gjorde en körning i mars. Något dom inte informerat mig om öht.Kommer inte ihåg, men det gick snabbt.
Skönt att du äntligen fick besked![]()
Men suck. Varför har de plockat bort ditt kontonummer?Kommer inte gå snabbt här. Ringde Skatteverket då det inte stod någon utbetalning på skattekontot. Då berättar handläggaren att min min bank (Swedbank) plockat bort mitt bankkontonummer när dom gjorde en körning i mars. Något dom inte informerat mig om öht.
Så nu har jag lagt in mitt kontonummer igen. Det tar 3-5 dagar och sen ytterligare 1-2 dagar till utbetalning från skattekontot.
Väntat då det alltid är något. Pengarna går till att betala tandläkare räkning efter operation.
Det råkade bli så sa hon på banken. Råkade? Haft kontot registrerat i 16 år och nu "råkar" dom plocka bort det.Men suck. Varför har de plockat bort ditt kontonummer?
Ja... vad ska man säga, det drabbar aldrig de på nåt sätt. Det de "råkar" drabbar oss vanliga människor!Det råkade bli så sa hon på banken. Råkade? Haft kontot registrerat i 16 år och nu "råkar" dom plocka bort det.