- Meddelanden
- 395
- Mottagna reaktioner
- 294
- Poäng
- 437
Har Swedbank. Ser inget.Någon med Nordea som kan se sin återbäring som kommande utbetalning?
Har Swedbank. Ser inget.Någon med Nordea som kan se sin återbäring som kommande utbetalning?
Starkt av dig att skriva att det är semesterpengarMin är utbetald också nu! 38700 kr goa semester pengar!!!

Man måste njuta också!! Har jobbat som fan 2023 och nu tänker jag unna mig semester och något fint! 12000 går till räkningar och resten semester!☺️Starkt av dig att skriva att det är semesterpengar![]()
Tänkte på det också. Har du fått några nyheter?Starkt av dig att skriva att det är semesterpengar![]()
Samma här men fick en känsla att några tyckte att man inte skulle använda skatteåterbäring till semester. Även om jag personligen helst hade velat spara pengarna men familjen är verkligen värda semester. Både jag och sambon har dessutom begärt att det ska dras mer skatt än vad som behövs just för att ha pengarna i juni till semestern, som en belöning för all slit! Men alltid retar det ngn vilka val man gör.Man måste njuta också!! Har jobbat som fan 2023 och nu tänker jag unna mig semester och något fint! 12000 går till räkningar och resten semester!☺️
Inga nyheter alls. Tänker att inga nyheter är ändå bättre än dåliga nyheter. Det finns fortf hopp men har även börjat skissa på en plan B.Tänkte på det också. Har du fått några nyheter?
Vet du vad man gör då? Man skiter i vad folk tycker och njuter av sin semester (pengar är inte allt) tiden är viktigareSamma här men fick en känsla att några tyckte att man inte skulle använda skatteåterbäring till semester. Även om jag personligen helst hade velat spara pengarna men familjen är verkligen värda semester. Både jag och sambon har dessutom begärt att det ska dras mer skatt än vad som behövs just för att ha pengarna i juni till semestern, som en belöning för all slit! Men alltid retar det ngn vilka val man gör.
Ja, så gör viVet du vad man gör då? Man skiter i vad folk tycker och njuter av sin semester (pengar är inte allt) tiden är viktigare

Ska ni resa någonstans, eller vad ska ni hitta på för kul?Ja, så gör vi![]()